FANDOM

TorielSpoiler.png

  • Дитя! Бережись, Ти не повинен дивитися це до того як пройшов гру. Цей текст сповнений СПОЙЛЕРІВ.
  • Давай почнемо дружню бесіду і підемо звідси?

Істинний Пацифістський Шлях (він же Істинний пацифіст-рут, англ. True Pacifist Route) веде до "кращої" кінцівки Undertale.

True Pacifist Route 01.png

Метод Редагувати

Після закінчення нейтральною кінцівки, гравець отримає телефонний дзвінок з титрами, який надає підказки до вимог для проходження Істинного Пацифістського Шляху.

  • Якщо Флауї буде помилуваний, то він з'явиться після і доповнить підказку.

Список вимог до послідовності:

  1. Проходячи гру, не вбивайте нікого (крім Манекена і Напстаблука) УР; використовуйте нелетальні виходи з битви (пощаду, втеча, або дії, які закінчують битву). Зауважте, ознака, що перевіряється, при зустрічі з Сансом в Останньому Коридорі - це те, що вбивства і ОО дорівнюють нулю.
  2. Після битви з Папірусом відвідайте його будинок і завершіть побачення/проведення часу з ним.
  3. Після того, як Андайн втратить свідомість, переслідуючи вас, наберіть води із сусіднього кулера і вилийте на неї.
  4. Поверніться до Водоспаду і відвідайте будинок Андайн. Папірус буде чекати зовні. Поговоріть з ним, щоб зайти всередину.
  5. Завершіть "кулінарний урок" і неправдиву битву з Андайн.
  6. Продовжуйте грати в гру також, як і в Нейтральному (тільки без вбивств), поки ви не доберетеся до Ядра.
  7. Пройдіть локацію Ядро і не вбивайте Меттатона EX.
  8. Після цього поверніться до Курорту MTT, звідки ви зайшли в Ядро.
  9. Вздовж мосту, що з'єднує курорт з Ядром, Андайн зателефонує вам з проханням доставити для неї листа, кажучи, що буде чекати вас зовні будинку Папірусу, де вона і дасть вам його під час розмови. (Зауважте: це подія відбудеться тільки якщо ви пройшли Нейтральну кінцівку, хоча ви все ще можете завершити Пацифіст-рут на вашому першому проходженні - ви можете продовжити гру, завершити Нейтральну кінцівку, завантажити збереження і повернутися туди, де ви повинні отримати дзвінок. Якщо ви завершили Нейтральну кінцівку при попередньому проходження, ви отримаєте лист під час "побачення" з Андайн або у будинку Папірусу, якщо ваш інвентар повний.)
  10. Покладіть лист під двері Лабораторії Альфис і завершіть "побачення" з нею.
  11. Поверніться в Лабораторію Альфис і зайдіть в "ванну кімнату", щоб пройти в Справжню Лабораторію.
  12. Знайдіть чотири ключа, розкиданих по всій Істинної Лабораторії, додайте ключі в їх спеціальних виїмках, щоб відкрити кімнату з джерелом енергії. Увімкніть джерело, щоб почати розмову з Альфис.

Вихід з Істинної Лабораторії перенесе гравця до Нового Будинку з перекритого лозою виходу. Це означає, що станеться кінцівка Істинного Пацифістського Шляху.

  • Якщо Нейтральний Шлях був пройдений без вбивства якихось монстрів перед останнім збереженням, у гравця є можливість завантажити його і повернутися, щоб завершити всі дружби; коли це буде зроблено, Папірус подзвонить і буде підштовхувати вас до відвідування Лабораторії Альфис, що призведе до сценарію Істинної Лабораторії.

Доки не вбито жоден монстр, Нейтральний Шлях може бути завершено без дружби з Папірусом або Андайн. Не можна подружитися з Альфис, якщо ви ще не перемогли Асгора і Флауї.

"'Головний Сюжет"' Редагувати

Вчинення дружби Редагувати

  • Якщо ви не подружилися з Папірусом, поверніться до його будинку у селі Сноудин для побачення/зависання з ним.
  • Якщо ви не подружилися з Андайн, поверніться до її будинку в Водоспаді. Папірус гравця буде чекати там.

Дружба з Альфис Редагувати

Перед входом у Ядро Андайн дзвонить гравцеві з проханням доставити її лист Альфис. Якщо ви подружилися з Андайн після проходження Нейтрального Пацифістського Шляху (Нейтрального проходження без вбивств), то вона дасть вам лист відразу після вашого відвідування її дому, кажучи, що Папірус запропонував їй це раніше, але Андайн все ще ненавиділа вас в той час.

Після доставки листа Альфис, та помилково сприймає, що це було написано самим гравцем і йде на побачення з ним.

Під час побачення з Альфис вони йдуть на сміттєзвалище біля Водоспаду. Вони стикаються з Андайн, яка вирішує доставити лист самої. Альфис розповідає Андайн правду про її "наукової" роботи, яка полягала в бездельи, перегляду аніме і читанні манги. Андайн висловлює свою підтримку і відправляє Альфис тренуватися з Папірусами. Потім вона запитує у гравця, дійсно аніме існує.

Після побачення Папірус дзвонить гравцеві і дуже конкретно карає того піти в Лабораторію Альфис, посилаючись лише на "хороше передчуття" і ні на яку іншу причину.

Справжня Лабораторія Редагувати

По прибуттю в лабораторію, гравець знаходить записку Альфіс, в якій вона оголошує, що "зустріне свої помилки лицем до лиця". Записка говорить зайти в те, що раніше приймалося за ванну кімнату Альфис, щоб дізнатися правду, за умови, що остання не повернеться.

Гравець входить, відкривши для себе, що це ліфт. Він спускається в Справжню Лабораторію, але ліфт втрачає енергію і гравець виявляється застряглим внизу. Досліджуючи лабораторію, він знаходить записи з журналу Альфис, що розповідають про давніх експериментах Альфис з душею і рішучістю та пожвавленню з їх допомогою мертвих монстрів. Введення рішучості (як фізичної рідини) в монстрів успішно повертав їх до життя, але вони перемішувалися і перетворювалися в амальгамейтов - з'єднання з кількох монстрів. Деякі з цих амальгаметів атакують гравця, але той щадить їх. Гравець бачить пристрій, отримувати рішучість, нагадує вигляд Флауї під час боса битви з ним у Нейтральному і дізнається, що Альфіс також проводила експерименти на квітах, що спровокувало появу одного живого об'єкта, який зміг втекти.

Гравець включає джерело живлення, повертаючи енергію для ліфта на поверхню. Альфіс з'являється і рятує його від деяких амальгаметів, які, за її поясненням, відчували голод, який і спровокував агресію.

Надалі вона пояснює, що тіла монстрів не змогли впоратися з рішучістю і сплелися разом. Альфіс дякує гравцеві за допомогу і оголошує амальгаметам, що вони повернуться додому.

Альфіс залишає лабораторію, а гравець повертається до одного з ліфтів. Він отримує дзвінок від когось, чий голос йому невідомий. Голос, передбачувано, що належить Азріелю, кличе гравця по імені, даного Першій Людині на початку гри, говорить, що "все встало на свої місця" і голос "скоро побачиться з гравцем.

(дзвінок) (ви ніколи ще не чули подібного голосу) Чара... Це ти? Пройшло досить багато часу, чи не так? Але ти добре справляєшся. Завдяки тобі, все встало на свої місця. Чара... Скоро побачимося.
- Таємничий голос, перед тим як Фріск востаннє прибуде в Новий будинок.

Ліфт виявляється несправним і підвозить гравця до входу в Новий Будинок. Лози перекривають вхід в ліфт.

Бар'єр Редагувати

Близ Бар'єра гравцеві протистоїть Асгор. Як тільки вони починають битися, прибуває Торіель, виводить з ладу Асгора і втішає гравця. Після того, як вона вичитує Асгора за його дії і заходить так далеко, що навіть видає йому куди більш простий спосіб отримання людських душ, слідом за Торіель прибувають Санс, Папірус, Андайн і Альфис, які тут же починають знайомитися з Торіель і спілкуватися. До шоку Альфис, Папірус згадує, що "маленький Флауи" допоміг йому зібрати всіх в Тронному Залі.

З'являється Флауї і схоплює всіх лозою. Він дякує гравця за те, що той зібрав усіх в одному місці, і поки все балакали, Флауї зібрав всі шість людських душ, стверджуючи, що знайде свою "справжню форму", коли роздобуде "всі" душі. Він також розкриває справжній мотив своїх дій, з-за якого він постійно вставляє палиці в колеса гравця - змушувати його грати в "гру", так що з ним вічно "грати". Однак Флауи дає гравцеві шанс битися з ним, пообіцявши, що якщо той виграє, то він знищить Бар'єр і поверне всіх їх душі. Ніби забороняючи навіть це, Флауи все ще утримує гравця, перед цим нещадно завдаючи тому удар за ударом, стверджуючи, що збирається "вбити його 1.000.000 разів", підтверджуючи це. Перед нанесенням гравцеві останнього удару, його друзі захищають його від атак Флауї, при цьому поповнюючи здоров'я і надихаючи гравця на перемогу. Після цього безліч монстрів, яких щадив гравець під час гри, з'являються, лікуючи гравця і по видимому, заставая Флауї зненацька. Тим не менш, він сміється над ними за їх дурість і поглинає їх душі.

Виноски Редагувати

Випадкова вікі