FANDOM

Амальгамети - це збірна назва групи монстрів, які були відроджені Альфіс в

Amalgamates.png

ході експерименту по створенню штучних душ. На жаль, ці монстри не мають достатньої фізичної матерії, в слідстві чого не можуть нормально стикатися зі світом і часто трансформуються в химерних або страхітливих істот.

Перед їх відродженням вони були звичайними монстрами, але після перетворення вони стали соромитися себе і деградувати, через що були замкнені в цій лабораторії.

Також прийнято вважати, що вони зазнали деякого регресу, так як при зустрічі з гравцем вони вважають його їжею, але при цьому неназвана Амальгамета накриє Фріск, якщо він вирішить лягти в ліжко, а потім погладить його по голові і зникне. При цьому спроби скоєння цих дій будуть виглядати як намір на агресивні дії в бік гравця.

Особистість Редагувати

Зовнішній вигляд Редагувати

Амальгамети нагадують кілька злилитих монстрів, таких як вегетоіди або фроггіти (Крім Меморіхеда, який не схожий ні на одну істоту). Їх зовнішній вигляд і поведінка залежить від якихось істот вони складаються.

Поведінка Редагувати

Більшість Амальгамет деградували до рівня домашньої худоби. Незважаючи на це, Фріск може допомогти згадати їм свої старі життя, до становлення Амальгаметами, тим самим заспокоїти їх.

В бою Редагувати

Амальгамет, які можуть увійти в бій - 5. Це Меморіхед, Ендогіні, Птах жнець, Лимонний хліб і Мати Сноудрейка.

Стратегія Редагувати

Амальгамет не можна вбити. Всі битви з ними можуть закінчиться або мирно або програшем. Це зроблено для того, щоб тут не можна було перервати Істинний Пацифістський Шлях або через здібності Амальгамет.

Якщо головний герой спробує вдарити Амальгамету, то над останнім з'являться такі червоні написи:

  • ПРОВАЛ
  • Але це не працює.
  • Ні-і
  • поглинена
  • Не хвилюйся про це.
  • Мені це подобається.

Амальгаметам неможливо завдати шкоди. Виняток становить Мати Сноудрейков, але вона відновить здоров`я на наступному ходу.

Історія Редагувати

До того, як вони злилися разом, вони жили нормально і Альфіс обіцяла повернути їх до своїх родин. Після злиття, Альфіс стала соромиться своїх творінь і сказала всім, що вони загинули. Насправді Альфіс ховала їх в Реальній Лабораторії.

Нейтральний Шлях Редагувати

У кінцівці Нейтрального Шляхи, під час правління Альфіс, вона розповіла Підземеллю про їхнє існування.

Істинний Пацифістський Шлях Редагувати

Безіменна Амальгамета може погладити і накрити ковдрою Фріск, якщо вона вирішить лягти в ліжко в Реальній Лабораторії. Після цього він зникає. Можливо, даний Амальгамет є Амальгаметом у ванні. Крім цього, можливо саме його форму можна побачити в тумані в Морозильній кімнаті.

В кінці Істинного пацифістського Шляху, Альфіс відпускає Амальгамет до їх сімей.

Цікаві факти Редагувати

  • У Гелловіні Хаке EarthBound, ближче до кінця гри, можна зустріти ворогів, які називаються Амальгаматеди, які теж є злиттям декількох ворогів.
  • Амальгамети - другий тип монстрів, який може змінювати свою форму не вмираючи при цьому. Перший - Астигматизм.
  • Амальгамети, Азрієль і Монстик - єдині персонажі, яких не можна вбити в битві.

Випадкова вікі