FANDOM

Лорд Асґор Дрімур (англ. Asgore Dreemurr) — правитель Підземелля і його мешканців.

Колишній чоловік Торіель, батько Азріеля Дрімура, і, за сумісництвом, другий фінальний бос при нейтральному проходженні.

Зовнішність Редагувати

Асґор є монстром-босом, нагадує великого козла або, можливо, якийсь тип дракона (оскільки у нього відсутні копита). Має неймовірно великі плечі, його борода і грива кольору блонд, має роги. Носить зброю, а також довгий фіолетовий плащ з жовтими наплічниками. Також має невелику корону з каменем.

Особистість Редагувати

Асґор вдається гравцеві спокійним, добрим і злегка розгубленим сім'янином, це показується в його діалогах з Фріск під час їх зустрічі (пацифіст-рут).

Намагається бути добрим, незважаючи на те, що знає, що буде в кінцевому підсумку.

За характером видається воїном, але, в той же час, вбивство приносить йому серйозний душевний неспокій.

У вільний час займається садівництвом.

Більшість інших монстрів в Підземеллі бачать в Асґорі відмінного короля. Однак Торіель критикує його, називає нерішучим і слабким, так як він воліє тримати монстрів в пастці під землею, а не боротися за вихід до Світла.

Те, що трапилося до подій, які змальовані у Undertale, залишили глибокий слід на душі Асґора.

Під час гри він приймає декілька важких рішень, з якими не згоден морально, але змушений виконати їх. До того часу, як гравець починає битву з ним, він розуміє про всі страшні речі, що він накоїв, аби врятувати свій народ, і просто схиляє голову від сорому під час битви.

Історія Редагувати

Спочатку, Асґор і Торіель були чоловіком і дружиною, королем і королевою Підземелля, після вигнання монстрів з поверхні. Трохи пізніше, у них з'явився син - Азріель, а також друге приймальне дитя-людина, який був першою людиною, що впав у Підземелля і пройшли крізь бар'єр. Але одного разу, дитя захворіло і померло, як раз в той час, як Азріель був ще молодим. Щоб ушанувати пам'ять, Азріель поглинув душу людини, використовуючи її щоб пройти крізь бар'єр і принести загиблого дитя назад у село. Але там Азріель отримав важкі поранення від людей і, повернувшись назад у Підземелля, помер.

Трагедія призвела Асґора до висновку: всі люди небезпечні і заслуговують смерті. З того самого часу, він вирішує збирати душі всіх людей, що потрапляють в Підземеллі, для того щоб, накопичивши сім людських душ, стати сильніше і зруйнувати бар'єр. Ториэль була вражена його рішенням і, склавши свої повноваження королеви, пішла від Асґора. Вона оселилася в Руїнах, де дбала про кожну людину, що впала через бар'єр.

Кількість людей, що потрапили в Підземеллі через гору Еботт у Руїни, на момент початку гри, налічувала шість. Асґор вбивав їх, забираючи душі і зберігаючи їх тіла в своєму замку.

Нейтральне проходження Редагувати

Асґор вітає гравця в Тронному залі, відразу після того, як той у нього входить. Асґор втішає дитя, до того як приведе його до бар'єра, де дає гравцеві шанс повернутися, якщо у нього залишилися якісь незавершені справи. Асґор зізнається, що сам ще не готовий до бою, чим і пояснює подібну "затримку".

AsgoreFight

Готовий до бою

Коли гравець заявляє про готовність до бою, Асґор говорить гравцеві, що йому було приємно побачитись з ним. Потім, він дістає свою зброю і руйнує кнопку "милосердя", що дає старт битві.

Битва з  Асґором - це єдиний можливий спосіб продовжити гру (крім, звичайно ж, смерті).

Як і у випадку з Ториэль, кількість пошкоджень назад пропорційно кількості ХП Асґор Дрімур. Тим не менш, він переживає останню атаку і залишається з мізерною кількістю ХП, коли ставала на коліна на знак поразки. Асґор пояснює гравцеві про мотиви оголошення війни людству, признаючись, що він хотів тим самим подавати монстрам надію і пропонує гравцеві забрати його душу.

Далі гравцеві надається вибір: убити Асґора або ж проявити милосердя:

  • Якщо гравець пощадить Асґора, той здивується, адже тим самим дитина залишиться в Підземеллі. Слідом за цим, він заявляє про те, що готовий піклується про головного героя. Але раптово з'являється Фловій і добиває Асґора, знищуючи його душу. Також Фловій знущається над гравцем, кажучи про те, що той так і не пізнав концепцію "вбити або бути вбитим".
  • Якщо гравець вбиває Асґора, той помирає з посмішкою на обличчі. Але перед тим, як гравець зможе забрати його душу, щоб пройти через бар'єр, Фловій завдає добиваючий удар, руйнуючи душу Асґора  і заявляючи гравцеві про його успіхи в розумінні концепції "вбити або бути вбитим".

Незалежно від того, що вибере гравець, Фловій краде шість людських душ, що були показані перед боєм з Асґором. Після розборок з Фловій (розбирання з босом і добивання/помилування), головний герой проходить крізь бар'єр і йде з Підземелля поодинці. Смерть Асґора надає на монстрів серйозний вплив.

Після закінчення гри, знову завантажене збереження битви може кардинально змінитися у своїй кінцівці: після прояви милосердя до Асґора, той завдає собі смертельну рану, пропонуючи свою душу головному герою. Однак і в цьому випадку, перш ніж гравець зможе щось зробити з душею, її знову руйнує казна-звідки з'явившийся Фловій.

Пацифіст рут Редагувати

Битва з Асґором в Пацифіст-руті майже ні чим не відрізняється від Нейтрального шляху, тільки опція "Говорити" збавить атаку і захист Асґора (в нейтральній кінцівці ця дія нічого не робить).

Істинний Пацифіст-рут Редагувати

По прибуттю в Тронний зал, Асґор вітає гравця і всіляко втішає, перш ніж підвести до бар'єра. Там він пропонує героєві закінчити всі свої справи, перш ніж починати битву. Після початку бою, він переривається Торіель, яка жахається вчинків Асґора[1]. Тим часом, на екрані з'являються всі монстри-друзі, з якими встиг подружитися гравець у міру проходження гри. Але незабаром радість від зустрічі затьмарюється Фловієм, який поглинає людські душі, прихопивши при цьому душі всіх монстрів.

Фловій, що поглинув усі ці душі, постає перед гравцем у вигляді Азріеля Дрімура. Після битви з ним, і перемоги головного героя, він зупиняє Азріеля від здійснення його задумів і підводить до думки знищення бар'єру та звільнення поглинених душ.

Після, Асґора можна побачити в епілозі, де він пропонує головному героєві стати послом монстрів в світі людей. Пізніше його також можна помітити в титрах, де він стриже живопліт перед новою школою Торіель.

Геноцид-рут Редагувати

По прибуттю в Тронний зал, Асґор вимовляє репліку[2] , згідно якої стає ясно, що Фловій розмовляв з лордом до прибуття головного героя. Також, Асґор не визнає в гравці людини, припускаючи що той є якимось видом монстра. Після початку бою, головний герой зносить всю шкалу ХП Асґора з одного удару. Фловій вирішує довести свою вірність і корисність для гравця, добивши Асґора, але, зрештою, помирає від рук головного героя.

Цікаві факти Редагувати

  • Асґор Дрімур - один з двох ворогів, який отримує фіксовану шкоди при проходженні шляху геноциду - 1010-1 шкоди (другий ворог - Санс);
  • Якщо у битві з ним з'їсти пиріг, який гравцеві приготувала Торіель, то він помітить це і його атака і захист ослабнуть.

Виноски Редагувати

  1. Оскільки він хотів заподіяти біль такому невинному створінню, як головний герой
Персонажі
Головні персонажі

ФлауїТоріельСансПапірус ПапайрусАндайнАльфісМеттатонАсґор ДрімурАзріель ДрімурФріскЧара

Вороги в Руїнах МанекенФроггитВимсанМолдсмэлЛуксВегетоидМигоспНапстаблук
Парсник (Хард Мод) ♥ Молдесса (Хард Мод) ♥ Мигоспель (Хард Мод)
Вороги в лісі Сноудина СноудрейкЧилдрейкАйс КапГифтротДогго
Догами і ДогарессаМалий песВеликий песДжерріГлайд
Вороги в Водоспаді АаронМолдбиггВошуаТеммиБожевільний МанекенШайрена
Вороги в Хотленді ВулкинЦундэрлетПіропМаффетКоролівські вартиТак Шкода
Вороги в Ядрі Фінальний ФроггитВимсалотАстигматизмМеджікЛицар Лицар
Вороги в Реальній лабораторії Амальгамети (МеморіхедЭндогиниПтах жнецьЛимонний хлібМати Сноудрейка)
Продавці Продавець відмінних вершківКрамар СноудинаГерсонКрамничка ТемміБретті і КеттіБургерпентс
Інші персонажі МонстреняткоНабридлива собакаЧовнярВісім людейСт. Д. Гастер

Випадкова вікі