FANDOM

Barrier

Бар'єр (англ. Barrier) — потужне магічне заклинання, створене сім'ю наймогутнішими людськими

чарівниками, яке відокремлює Підземелля від Поверхні.

Опис Редагувати

Бар'єр виглядає як велика біла стіна, виконана в не-піксельному стилі. Також в бар'єрі зберігаються 7 судин з людськими душами, один з яких - порожній.

Історія Редагувати

Нейтральний Шлях

Бар'єр був створений під час війни, потужним заклинанням сім'ю з найбільших людських чарівників, щоб захистити людство від монстрів.

Єдиним способом, з допомогою якого можна було зруйнувати магічний бар'єр, було використання сили семи людських душ.

Будь-яка людина, що попадав в Підземеллі через яму в Горі Эботт, гинув від рук Асгора і його душа поповнювала посудину. Судини були створені для дбайливого зберігання душ.

Під час проходження Нейтрального шляху Асгор показує нам Бар'єр і судини з шістьма душами. Після цього він починає з нами боротися. Після завершення бою з'являється Флауи, який викрав шість людських душ.

Істинний Шлях Пацифіста

Під час проходження Істинного Пацифістського Шляху, Асгор показує нам Бар'єр і судини з шістьма душами. Після цього він збирається почати бій, але Ториэль несподівано перериває битву. Починається розмова, під час якого до нас приєднуються інші друзі протагоніста: Андайн, Папірус, Санс і Альфис. Несподівано з'являється Флауи, який захоплює в пастку монстрів і поглинає силу шість людських душ. З'являється Азріель Дримурр і починає боротися з протагоністом. Після битви він знищує Бар'єр з допомогою його величезної сили. Потім з'являється напис "Бар'єр знищений".

Цікаві факти Редагувати

  • Якщо зламати гру і використовувати можливість відпускати всіх, можна помилувати Азриэля; тоді по Бар'єру можна буде походити, але нічого не відбуватиметься, що робить Бар'єр єдиною локацією, по якій можна пересуватися. Джерело

Випадкова вікі