FANDOM

TorielSpoiler.png

  • Дитя! Бережись, Ти не повинен дивитися це до того як пройшов гру. Цей текст сповнений СПОЙЛЕРІВ.
  • Давай почнемо дружню бесіду і підемо звідси?
Будинок Напстаблука - локація, яка знаходиться в Водоспаді. Потрапити в неї можна тільки після того, як Шалений Манекен буде переможений. Локація складається з двох будинків викривленої форми. Один будинок покритий синьо-сірою, а інший з

рожевою фарбою. Обидва будинки симетричні, мають трикутний дах, велике кругле вікно і двері. Якщо лівий будинок належить Напстаблуку, то другий будинок належить зникному кузену Напстаблука, швидше за все, теперішньому Меттатону. По сусідству знаходяться будинок Андайн і ферма по розведенню равликів. Всередині будинку знаходяться диски, павутина, холодильник, комп'ютер. Гравець може поставити на програвання один з дисків (вони програють мелодії Spooktune,Spookwave і Ghouliday). Після взаємодії з холодильником, Напстаблук запропонує гравцю "Полежати на підлозі, відчуваючи себе сміттям", що є сімейною традицією Напстаблука, якій слідує тільки він.

Цікаві факти Редагувати

  • Напстаблук буде трохи здивований, якщо гравець все ж зайде до нього в дім;
  • Якщо ввімкнути один з дисків, а потім вийти з дому і трохи прогулятися, почнеться бій з Аароном і Вошуа; але вони лякаються і бій закінчується.
  • Якщо гравець пролежить разом з Напстаблуком деякий час (приблизно 10 секунд), то фон зміниться на космос, заграє мелодія Chill, а Напстаблук після сеанса "лежання" буде задоволений.
  • На шляху Геноциду в домі немає дисків, як і самого Напстаблука.

Випадкова вікі