FANDOM

Будинок Папіруса і Санса, знаходиться в Сноудині і, як і випливає з назви,— в ньому проживають брати-скелети.

Будинок оформлений в різдвяному стилі (швидше за все із-за розташування в Сноудині). Біля будинку є дві поштові скриньки, які належать мешканцям будинку, але поштова скринька Санса забита вщерть листами.

Потрапити в саме житло можна тільки, якщо подружитися з Папірусом.

Після побачення з Андайн, вона буде стояти в Сноудині з Папірусом і розмовляти з ним.

PapyrusSansHouseExterior.png

Будинок ззовні

Інтер'єр будинку Редагувати

Перший поверх Редагувати

PapyrusSansHouseInterior.png

Внутрішнє облаштування

Будинок двохповерховий. На першому поверсі є кухня і вітальня, також є телевізор на якому Папірус дивиться шоу Меттатона, смердюча шкарпетка Санса на якому серія стікерів, на яких Папірус благає Санса підняти цю шкарпетку.

Домашній вихованець у вигляді каменя (судячи з усього, може камінь і живий, але ознак життя не подає), аномальна книга жартів в якій вкладена книжка з квантової фізики, в якій вкладена книга жартів, в якій вкладена книжка з квантової фізики... Є також старий диван.

На кухні є плита, відро для сміття, така ж дивна, як і книга, раковина (подивіться на її висоту) і холодильник, який наполовину заповнений спагетті, а на іншій половині лежить тільки порожній пакетик чіпсів.

Другий поверх Редагувати

PapyrusSansHouseKitchen.png

Кухня братів-скелетів

На другому поверсі висить картина мультяшною кістки. Папірус говорить, що ця картина нагадує йому, що найголовніше в житті. На другому поверсі крім картини є дві двері, які ведуть до кімнати скелетів. Двері Папірусу заклеєна лініями "Пацанам вхід заборонено!" "Дівчатам заборонено!" "Папірусу вхід дозволено", а під дверима Санса палає вогонь, але цей вогонь не обпалює гравця.

Кімната Папіруса Редагувати

Papyrus's Room.png

У кімнаті Папайруса

У цій кімнаті ви зустрічаєтеся з Папірусом ( якщо ви його пожаліли )

У цій кімнаті панує чистота і порядок. Його кімната містить акуратно зроблений ліжко у вигляді гоночної машини, фігурки сексуальних роботів (на столі біля ліжка), бувалий піратський прапор, книжкову полицю зі складними томами про створення головоломок і дитячих книг, на комп'ютері відкрито сайт соціальної мережі UnderNet, коробка кісток, і шафа з акуратно повішеною одягом.

Кімната Санса Редагувати

Sansroom.png

Кімната Санса

У цю кімнату можна попасти якщо ви проходите гру на Пацифіст-рут. Після того як він пояснить, що таке LV і EXP у фінальному коридорі, перезапустіть гру 3 рази і тоді він скаже, що йому здається, що головний герой вже десь чув його розповідь про LV і EXP і дасть ключ від своєї кімнати. Коли гравець вперше увійде в кімнату буде порожнеча, потім Папірус включить світло і скаже, що ви ходили по біговій доріжці.

Кімната Санса моторошна і неохайна. Там літає торнадо з папірців. В кімнаті крім торнадо є купа брудних шкарпеток, матрац, бігова доріжка із запискою "Це все що ти отримав у спадок, нерд", подушка без наволочки, лист подяки на ім'я Санта, ліхтарик з застряглими батарейками і ящик з срібним ключем (це ключ до іншої кімнаті Санса) та тромбоном!

Сарай Папіруса Редагувати

Сарай Папіруса, він же в'язниця, він же будка, гостьова чи гараж.

СарайПапіруса.png

Невеликий сарай, розташований праворуч від будинку Папіруса і Санса. Протагоніст потрапляє в сарай після поразки у битві з Папірусом, будучи захопленим у полон. Кожен раз, при невдалому результаті бою, вид сарая зазнає незначні зміни.

На початку оздоблення всередині представлено лише мискою із сухим кормом, скрипучою іграшкою для зубів і ліжечком, занадто маленьким для сну.

Також там можна знайти записку з таким текстом:

ВИБАЧАЙ, Я ЗМУШЕНИЙ ЗАМКНУТИ ТЕБЕ В ГОСТЬОВІЙ СПАЛЬНІ ДО ТИХ ПІР, ПОКИ АНДАЙН НЕ ПРИЙДЕ.

ВІДЧУВАЙ СЕБЕ ЯК ВДОМА!!! ЇЖА І ЗАТИШОК БУЛИ НАДАНІ. - З НАЙКРАЩИМИ ПОБАЖАННЯМИ,
- ПАПІРУС

Прути решітки розташовані досить широко, щоб головний герой зміг пройти через них, що робить втечу легкоюі невимушеною.

Коли гравець вдруге програє битву і потрапляє в сарай, він може виявити нарізані хотдоги в мисці і записку з таким текстом:

БУДЬ ЛАСКА, ПИТАЙ ПЕРШ НІЖ ТІКАТИ!!! ПІСЛЯ ТВОЄЇ ВТЕЧІ Я ХВИЛЮВАВСЯ, ЩО ТИ ЗАХВОРІВ(А)!!! -
- ЗЛЕГКА ПРИГОЛОМШЕНИЙ, ПАПІРУС

Після третьої втечі текст замінюється на

ЯКЩО ТИ ПРОСТО ШУКАЄШ МІСЦЕ, ДЕ МОЖНА ПЕРЕНОЧУВАТИ... ПРОСТО ЗАПИТАЙ!!!
ТОБІ НЕ ОБОВ'ЯЗКОВО БИТИСЯ ЗІ МНОЮ!!!
- - ТВІЙ ХАЗЯЇН, ПАПІРУС

  • Після трьох поразок від кісток Папіруса у наступні рази при зустрічі з ним він дасть вам можливість пропустити бій з ним, заявивши про те, що втомився захоплювати гравця.
  • Прийняття його пропозиції призведе до того діалогу, як якщо б головний герой переміг у битві і пощадив Папіруса.

Якщо гравець потрапляє в сарай шляхом редагування файлів збереження, текст записки зміниться на

ЩО?! ЦЕ НЕМОЖЛИВО
- .

Майстерня Санса Редагувати

Майстерня Санса розташована в підвалі будинку. Шлях туди можна знайти позаду будинку і відкритий тільки з допомогою Срібного ключа, який можна знайти в кімнаті Санса.

Sans' Workshop.png

В майстерні є 4 ящики. Два з них містять креслення машин з підписами, зробленими дивними символами (швидше за все, шрифт Wingdings).

Наступний ящик містить значки, і в останньому ящику знаходиться альбом із Сансом і багатьма персонажами, яких головний герой не знає.

Якщо це повторне проходження гри, то на фотографії буде сам головний герой, Санс і всі друзі головного героя.

У правому нижньому кутку майстерні дивний об'єкт, накритий тканиною, імовірно, якийсь зламаний механізм.

Цікаві факти Редагувати

  • Сміттєвий пакет всередині сміттєвого бака, який протагоніст може знайти в будь-який час, звуть «Trashy» .
  • Незважаючи на те, що зовні будинка видно балкон, на нього неможливо потрапити.
  • Якщо перевірити поштову скриньку перед будинком, за умови знаходження Папіруса поруч, він скаже: «Спасибі що перевірив мою поштову скриньку для мене... Ні, стій, це дивно».
  • Повторна перевірка призведе до наступної фрази: «Припини заглядати в мою порожню поштову скриньку, це моя порожнеча, а не твоя».

Виноски Редагувати

Локації
Руїни РуїниБудинок Торіель
Сноудин СноудинЛіс СноудинаБудинок Папайруса і СансаБар «У Гріллбі»Загадкові двері
Ватерфолл ВатерфоллВодоспадБудинок АндайнСело ТемміМагазин ТемміДім НапстаблукаДім кузена НапстаблукаФерма РавликівСміттєзвалище
Хотленд ХотлендЛабораторія (Справжня)Курорт МТТ
Ядро ЯдроБудинок АсгораНовий Будинок
Узагальнені локації ПоверхняПідземелляГора Еботт

Випадкова вікі