FANDOM

PapyrusSansHouseExterior-0.png

Будинок Папіруса і Санса, знаходиться в Сноудіні і як і випливає з назви в ньому проживають брати-скелети.

Будинок оформлений в різдвяному стилі (швидше за все через розташування в Сноудіні). Біля будинку є дві поштові скриньки, які належать мешканцям будинку, але поштова скринька Санса забита листами. Потрапити в саме житло можна тільки якщо подружитися з Папірусом.

Після побачення з Андайн, вона буде стояти в Сноудіні з Папірусом і розмовляти з ним.

Інтер'єр будинку Редагувати

Перший поверх Редагувати

PapyrusSansHouseInterior.png

Будинок двоповерховий. На першому поверсі є кухня і вітальня, також є телевізор, на якому Папірус дивиться шоу Меттатона, смердюча шкарпетка Санса, на якій лежить серія записок, в яких Папірус благає Санса підняти його шкарпетку. Домашній вихованець у вигляді каменю (судячи з усього може камінь і живий, але ознак житті не подає), аномальна книга жартів в яку вкладено книгу по квантовій фізиці, в яку вкладено книгу жартів, в яку вкладено книгу по квантовій фізиці ...

Є також старий диван, який дає дріб'язок один раз.

На кухні є плита, відро для сміття, така ж дивна, як і книга, раковина, і холодильник, який наполовину заповнений спагетті, а на іншій половині лежить тільки порожній пакетик чіпсів

Другий поверх Редагувати

На другому поверсі висить картина мультяшної кістки. Папірус каже, що ця картина нагадує йому, що найголовніше в житті. На другому поверсі крім картини є двоє дверей, які ведуть в кімнати скелетів. Двері Папіруса заклеєна лініями "Пацанам вхід заборонено!" "Дівчатам заборонено!" "Папірусу вхід дозволений", а під дверима Санса палає вогонь, але цей вогонь не обпалює гравця.

Кімната Папіруса Редагувати

Papyrus's Room.png

У цій кімнаті ви зустрічаєтеся з Папірусом (якщо ви його пощадили).

У цій кімнаті панує чистота і порядок. Його кімната містить акуратно зроблене ліжко у вигляді гоночної машини, фігурки сексуальних роботів (на столі біля ліжка), бувалий піратський прапор, книжкову полицю зі складними томами про створення головоломок і дитячих книг, на комп'ютері відкритий сайт соціальної мережі UnderNet, коробка кісток, і шафа з акуратно повішеним одягом.

Кімната Санса Редагувати

Огидна. У цю кімнату можна потрапити якщо ви проходите гру на Пацифіст-рут. Після того як він

Sansroom.png

пояснить, що таке LV і EXP в фінальному коридорі, перезапустіть гру 3 рази і тоді він скаже, що йому здається, що головний герой вже десь чув його розповідь про LV і EXP і дасть ключ від своєї кімнати. Коли гравець вперше увійде в кімнату буде порожнеча, потім Папірус ввімкне світло і скаже, що ви ходили по біговій доріжці.

Кімната Санса моторошна і неохайна. Там літає торнадо з папірців. У кімнаті крім торнадо є купа брудних шкарпеток, матрац, бігова доріжка з запискою "Це все що ти отримав у спадок, ботанік", подушка без наволочки, лист подяки на ім'я Санти, ліхтарик з застряглими батарейками і ящик з срібним ключем (це ключ до іншої кімнати Санса) і тромбоном!

Сарай Папіруса Редагувати

Сарай Папіруса, він же в'язниця, він же будка, гостьова або гараж. Являє собою невеликий сарай, розташований праворуч від будинку Папіруса і Санса. Протагоніст потрапляє в сарай після поразки в битві з Папірусом, опиняючись захопленим в полон. Кожного разу, при невдалому результаті бою, вид сараю зазнає незначних змін.

Shack.PNG

На початку, оздоблення всередині представлено лише мискою з сухим кормом, скрипучою іграшкою для зубів і ліжечком, замалим для сну. Також там можна знайти записку з таким текстом: "Вибач! Я вимушений закрити ТЕБЕ В опочивальні ДОТИ, ПОКИ АНДАЙН НЕ ПРИЙДЕ. Почувайся як удома !!! ХАРЧУВАННЯ ТА ЗАТИШОК БУЛИ НАДАНІ. - З НАЙКРАЩИМИ ПОБАЖАННЯМИ, Папірус". Прути решітки розташовані досить широко, щоб головний герой зміг пройти через них, що робить втечу легкою і невимушеною.

Коли гравець вдруге програє битву і потрапляє в сарай, він може виявити нарізаний хот-дог в мисці і записку з таким текстом: "БУДЬ ЛАСКА, питай ПЕРШ НІЖ ТІКАТИ !!! ПІСЛЯ ТВОЄЇ ВТЕЧІ, я хвилювався ЩО ТИ ЗАНЕДУЖАВ (А)! !! - Папірус ". Після третьої втечі текст замінюється на "ЯКЩО ТИ ПРОСТО ШУКАЄШ МІСЦЕ де можна переночувати ... ПРОСТО ЗАПИТАЙ !!! ТОБІ НЕ ОБОВ'ЯЗКОВО БИТИСЯ ЗІ МНОЮ !!! - ТВІЙ ХАЗЯЇН, Папірус"

Після трьох поразок від кісток Папіруса, в наступні рази, при зустрічі з ним, він дасть вам можливість пропустити бій з ним, заявивши про те, що втомився захоплювати гравця. Ухвалення його пропозиції призведе до того ж діалогу, як якщо б головний герой переміг в битві і пощадив Папіруса.

Якщо гравець потрапляє в сарай шляхом редагування файлів збереження, текст записки зміниться на "ЩО ?! ЦЕ НЕМОЖЛИВО.".

Майстерня Санса Редагувати

Майстерня Санса розташована в підвалі будинку. Шлях туди можна знайти за будинком і відкрити тільки за допомогою Срібного ключа, який можна знайти в кімнаті Санса.

Sans' Workshop-0.png

У майстерні є 4 ящики. Два з них містять креслення машин, з підписами, зробленими дивними символами (швидше за все, шрифтом Wingdings). Наступний ящик містить значки, і в останньому ящику знаходиться альбом з Сансом і багатьма персонажами, яких головний герой не знає. Якщо це повторне проходження гри, то на фотографії буде сам головний герой, Санс і всі друзі головного героя. У правому нижньому кутку майстерні дивний об'єкт, накритий тканиною, імовірно якийсь зламаний механізм.

Цікаві факти Редагувати

  • Сміттєвий пакет всередині сміттєвого бака, який головний герой може знайти в будь-який час, звуть "Trashy".
  • Незважаючи на те, що зовні будинку видно балкон, на нього неможливо потрапити. (Швидше за все, до нього веде двері в кімнаті Папірусу)
  • Якщо перевірити поштову скриньку перед будинком, за умови знаходження Папірусу поруч, він скаже: "Дякую що перевірив мій поштовий ящик для мене ... Ні, стій, це дивно.". Повторна перевірка призведе до наступної фрази: "Припини заглядати в мою порожню поштову скриньку, це моя порожнеча, не твоя.".

Випадкова вікі