FANDOM

TorielSpoiler.png

  • Дитя! Бережись, Ти не повинен дивитися це до того як пройшов гру. Цей текст сповнений СПОЙЛЕРІВ.
  • Давай почнемо дружню бесіду і підемо звідси?

Вісім людей - люди з поверхні, які впали крізь Бар'єр на Горі Еботт у Підземелля.

Серед них Перша Людина [1], Протагоніст, і шість людських Душ, що зібрав Азгор. Кожен Режим Душі і кольорові Типи Атаки відповідають одному з шести людей (серед них немає Першої Людини і Фріск).

SevenSouls.png

Азгор показує сім контейнерів з людськими душами.

Історія Редагувати

До подій, коли розпочинається саме гра, семеро людей впали в Підземелля і померли або були вбиті.

Першою людиною, що впала у Підземелля(а), була Чара, яка була знайдена Азріелем, з ким незабаром подружилась. Пізніше Торіель і Азгор усиновили (удочерили) Чару як другу свою дитину. Спочатку це давало надію для Підземелля і вони стали близькою родиною. Одного разу Чара смертельно захворів(а). Перед смертю, її (його) останнім бажанням було побачити Золоті квіти з її рідного села, але він(-а) не міг(-ла) пройти через Бар'єр і помер(-ла) в Підземеллі.

Під час Пацифіст-рута виявляється, що Чара отруїв(-ла) сам себе, таким чином Азріель поглинув його(її) душу і відправився на поверхню щоб добути шість Душ і зруйнувати бар'єр. Азріель поглинув його(її) душу і перетнув бар'єр, несучи з собою тіло Чари на полі, з золотими квітами біля її рідного села, щоб виконати його(її) останнє бажання. Люди, вийшовши з будинків, побачили тіло Чари, і неправильно зрозумівши, вирішили, що Азріель вбив дитя. Вони атакували і смертельно поранили Азриеля, але той, не бажаючи битися, пішов і мирно повернувся в Підземелля. Коли Азріель повернувся, він перетворився на пил в тронному залі. На цьому самому місці вперше почали цвісти Золоті квіти.

Шок від цієї трагедії розлютив Азгора так, що той наказав убивати всіх Людей ,що падали в Підземелля і збирати їх Душі, щоб гарантовано зруйнувати бар'єр після завершення війни з людством.

Причини чому Чара вирушив(ла) на гору Еботт, не зрозумілі. Проте, в кінці Пацифіст-рута Азріель каже,що Чара пішов(ла) з-за ненависті до людей і що у Чари не завжди були добрі наміри.

Іноді до і після гри, шість інших людей вирушали на гору Эботт і падали в Підземеллі; кожен зі своїми асоціюються речами, кожен зі своїми причинами. Кожен із цих людей було вбито і їх душі були збережені Азгором для подальшого використання. Їх тіла зберігаються в трунах поруч з Тронним залом.

Головна історія Редагувати

Протагоніст - восьма упавша людина. Від її рішень і Рішучості залежить Підземелля, тимчасова лінія і зовнішній світ.

Нейтральний Шлях Редагувати

Перед тим, як почати битву в Вотерфоллі, Андайн говорить протагоністу, що їх душі були взяті, а душа протагоніста буде сьомий і останній,щоб зруйнувати бар'єр.

Пізніше після бар'єру, Азгор покаже шість душ, що він має, відразу перед тим,як атакувати протагоніста. Після його поразки Флауві поглине душі, щоб стати могутнім істотою - Омега Флауві (так найчастіше називають цю форму Флауві)

Під час битви з Омега Флауві всі шість душ і предмети використовуються для атаки протагоніста (по одному на кожен тип душі). Але вони не можуть убити протагоніста в поодинці. Якщо протагоніст покличе на допомогу через кнопку ACT (дія) пропоновану в бою ("Ти покликав на допомогу..."), душа буде допомагати протагоністу використовуючи Зелену атаку, що лікує його. Коли протагоніст попросить допомоги у всіх шести душ, вони скинуть захист Флауи до 0 і будуть регулярно посилати зелену атаку протагоністу. Після своєї поразки Флауи спробує завантажити гру з точки збереження, але душі вийдуть з під контролю.Гравцеві випаде шанс покликати на допомогу ще раз.Після цього,всі шість душ повстануть проти Флауи, відбираючи його здібності і залишаючи його безпорадним перед протагоністом.

Після титрів Санс говорить протагоністу що душі зникли, заважаючи плану по руйнування бар'єру.

Шлях Геноциду Редагувати

Поряд з кінцем Геноцид-рута Альфіс і Флауві переконують Азгора поглинути шість душ.

У самому кінці, Чара сам(а) з'являється у вигляді людини,що б говорити з гравцем, маючи повністю одержимого(шу) Фріск(а). Ти можеш спробувати зупинити Чару, або продовжити справу Чари. Але незалежно від вибору Гравця, Він(а) знищує світ та інформацію, руйнує гру і назавжди змінює файл збереження гравця.

Після запуску гри знову, Гравець побачить тільки чорну порожнечу. Через 10 хвилин Чара з'явиться і запропонує відновити мир в обмін на душу Гравця. Відмова змусить гравця чекати ще 10 хвилин. Прийняття дозволить гравцеві почати гру СПОЧАТКУ, але з постійною зміною в дорозі Цього Пацифіста.

Справжній шлях пацифіста Редагувати

Торіель вказує на те, що Азгор міг поглинути одну душу і перетнути бар'єр, щоб знайти шість інших душ, якщо він справді хоче зруйнувати бар'єр, взявши, наприклад, план Азріеля і Чари.

Флауві краде шість душ і поглинає душі монстрів, тим самим відновивши форму Азріеля. Потім він набуває форму "Бога Геноциду" і починає бійку з протагоністом, плутаючи його з першим людиною. Протагоніст рятує Азріеля після порятунку всіх його друзів. Вони починають розуміти, що перший чоловік пішов і дізнаються справжнє ім'я протагоніста - Фріск. Азріель звільняє душі і руйнує Бар'єр, дозволяючи Фріск і монстрам покинути підземелля. Якщо пройти в початок Руїн, то можна побачити Азріеля у формі дитини, що сидить біля клумби з золотими квітами.

Сім трун поруч з тронним залом відкриті, ймовірно для того що б підготувати тіла до поховання, або душі повернулися до тіла, і люди пішли. Труна першої людини порожня. Можливо, що Торіель, проходячи повз, вирішила поховати його так, як належить.

Список Людських Душ Редагувати

"Повна інформація: Людські Душі"

Нижче знаходиться список кольорів душ Семи Людей і речі, які асоціюються з цими квітами.

"'Червона душа"' Редагувати

Spr heartred center 0.png
Файл:Spr iceflag 0.png
  • "'Власники: "'Перша людина, Чара, і восьма людина, Фріск.

"'Блакитна душа"' Редагувати

Файл:Spr heartaqua 0.png
Файл:Spr iceflag 6.png
  • "'Риса характеру: "'Терпіння"'.
  • "'Асоційовані речі: "'Іграшковий Ніж і Блякла Стрічка в Руїнах.
  • "'Спосіб боротьби:"'
  • "'Омега-Флауві:"' Атакує ножами. Лікує пластирями.
  • "'Текст у грі зі сніжком: "'"Маленький М'яч". Ти чекав, заради можливості... повалити "м'яч" гострою атакою.

"'Оранжева душа"' Редагувати

Файл:Spr heartorange 0.png
Файл:Spr iceflag 1.png
  • "'Риса характеру: "'Хоробрість"'.

"'Синя душа"' Редагувати

Файл:Spr heartblue 0.png
Файл:Spr iceflag 3.png
  • "'Риса характеру: "'Чесність"'.
    • "'Асоційовані речі: "'Пуанти і Пачка.
    • "'Спосіб боротьби:"'
    • "'Омега-Флауві:"' Атакує пуантами і зірками. Лікує нотами.
    • "'Текст у грі зі сніжком: "'Стрибки і крутіння, оригінальний стиль дає тобі пройти.

"'Фіолетова душа"' Редагувати

Файл:Spr heartpurple center 0.png
Файл:Spr iceflag 5.png
  • "'Риса характеру: "'Наполегливість"'.
  • "'Омега-Флауві:"' Атакує Книгами і Поганими словами. Лікує Гарними словами.
  • "'Текст у грі зі сніжком: "'Коли ти відчуваєш себе в пастці, ти береш замітки і досягаєш кінця "м'яча" .

"'Зелена душа"' Редагувати

Spr heartgreen 0.png
Файл:Spr iceflag 4.png
  • "'Риса характеру:"' Доброта"'.
  • "'Асоційовані речі:"' Пригорівша сковорода і Заляпаний фартух з Хотленда.
  • "'Способи боротьби:"'
    • "'Режим щита:"' Стоїть на місці і захищається від списів Андайн.
    • "'Зелена атака:"' Лікує тебе і/або просуває бій.
    • "'Платформи"': Коли твоя душа в режимі стрибків, ти залишаєшся піднятим.
  • "'Омега-Флауві:"' Атакує сковорідками і вогнем. Лікує яйцями.
  • "'Текст у грі зі сніжком:"' Твої догляд і турбота за "м'ячем" принесуть тобі солодку перемогу.

"'Жовта Душа"' Редагувати

Файл:Spr heartyellow 0.png
Файл:Spr iceflag 2.png
  • "'Риса характеру: "'Справедливість"'.
  • "'Асоційовані речі:"' Порожній пістолет і Ковбойський капелюх від Бретті і Кетті.
  • "'Спосіб боротьби:"'
  • "'Омега-Флауи:"' Атакує зарядженим пістолетом. Лікує чотирьохлистними конюшинами.
  • "'Текст у грі зі сніжком: "'Ваша безпомилкова точність допоможе зупинити беззаконня "м'яча".

Інше Редагувати

  • Усі люди мають рішучість, це з'ясувалося, коли Альфіс отримувала рішучість з 6 душ для Азгора в ході експериментів у Справжній Лабораторії
    • Також можливе те, що через рішучість, вони так само мали здатність РЯТУВАТИ, що згадує Торіель коли зустрічає Фріск вдруге і що вона відчуває всіх 6 людей друзями. Це може означати те, що вони теж могли зберігати і знову починати, але це не підтверджено. Це також може бути пов'язано з приєднанням Чари до Фріск(у), і його(її) присутність знайоме Торіель.
  • Про це не сказано прямо, може передбачатися що всі впали в Підземеллі люди були юні, не дивлячись на те, що старші і молодші не були рішучі.
    • У підказку на те можна також згадати слова Торіель про те, що люди, падаючі сюди, зрештою вмирали до того, як покинути це місце, і вона бачить їх "знову і знову".
    • Це можна пов'язати з коробкою дитячого взуття в спальні протагоніста, і дитячу натуру у безлічі предметів сполучених з людьми, що наштовхує на думку про те, що всі люди між Чарою і Фріск(ом) були одного, більш дитячого віку.
    • Труни знайдені поруч з тронним залом також постають перед нами за розміром відповідним Чарі, хоча неясно, порожні чи труни або вони містять щось символічне.
  • Під час гри зі сніжком гравець може отримати прапор одного з семи кольорів, кожен з яких
    Файл:Nzo72CF.png
    має окремий опис душі (Червоний, оранжевий, жовтий, зелений, блакитний, синій, фіолетовий.)
    • Якщо вам попадеться червоний прапор, то ви отримаєте слова-опису, кожен колір відповідає своїй душі, крім душі протагоніста.
    • Слово-опис "рішучість" червоним кольором можна побачити під час проходження шляху геноциду.
  • Під час битви з Омега Флауві, душі атакують протагоніста речами, які можна знайти в грі:
    • Блакитна душа буде атакувати ножами, перша знайдена в грі зброя - Іграшковий ніж.
    • Помаранчева душа атакує рукавичками, друга зброя в грі - Жорстка рукавичка, може бути куплена у Торговця Сноувдіна.
    • Синя душа атакує пуантами, третя зброя в грі - Пуанти в Вотерфоллі.
    • Фіолетова душа атакує зошитами, четверта зброя в грі - Порваний зошит, може бути куплена у Герсона.
    • Зелена душа атакує сковорідками, п'ята зброя в грі - Підгорівша сковорідка.
    • Жовта душа атакує пістолетом. І шоста зброя в грі - Порожній пістолет може бути куплений у Бретті і Кетті.

Виноски Редагувати

  1. Як відомо, неможливо визначити стать Чари. За українським звучанням імені ми вважаємо її дівчинкою, проте, тут і в інших статтях Ви можете зустріти звертання до неї, як до хлопчика. Отже, у статті трапляються варіанти як чоловічого, так і жіночого роду.
Персонажі
Головні персонажі

ФлауїТоріельСансПапірус ПапайрусАндайнАльфісМеттатонАсґор ДрімурАзріель ДрімурФріскЧара

Вороги в Руїнах МанекенФроггитВимсанМолдсмэлЛуксВегетоидМигоспНапстаблук
Парсник (Хард Мод) ♥ Молдесса (Хард Мод) ♥ Мигоспель (Хард Мод)
Вороги в лісі Сноудина СноудрейкЧилдрейкАйс КапГифтротДогго
Догами і ДогарессаМалий песВеликий песДжерріГлайд
Вороги в Водоспаді АаронМолдбиггВошуаТеммиБожевільний МанекенШайрена
Вороги в Хотленді ВулкинЦундэрлетПіропМаффетКоролівські вартиТак Шкода
Вороги в Ядрі Фінальний ФроггитВимсалотАстигматизмМеджікЛицар Лицар
Вороги в Реальній лабораторії Амальгамети (МеморіхедЭндогиниПтах жнецьЛимонний хлібМати Сноудрейка)
Продавці Продавець відмінних вершківКрамар СноудинаГерсонКрамничка ТемміБретті і КеттіБургерпентс
Інші персонажі МонстреняткоНабридлива собакаЧовнярВісім людейСт. Д. Гастер

Випадкова вікі