FANDOM

TorielSpoiler

  • Дитя! Бережись, Ти не повинен дивитися це до того як пройшов гру. Цей текст сповнений СПОЙЛЕРІВ.
  • Давай почнемо дружню бесіду і підемо звідси?
Тобі хочеться трішки ЛЮБОВІ, так? Не хвилюйся, я поділюся з тобою!
- Перша зустріч із Флауі

Квітик (англ. Flowey, рос. Цветик) - перший персонаж, якого ми зустрічаємо і з яким розмовляємо після початку гри. Він показує нам основи геймплею, намагаючись підвищити рівень ЛВ (або ЛЮБОВІ) за допомогою "доброзичливих пелюсток".

Зовнішній вигляд Редагувати

Квітик — це велика квітка з шістьма жовто-золотими пелюстками навколо голови. Схильний до коливань емоцій, що відбивається на його обличчі.

Особистість Редагувати

Квітик є великою квіткою з веселим обличчям посередині, яке може розтягуватися і витягуватися в залежності від емоцій. Спочатку добрий і веселий, але розмови з ним показують його злу сутність, [1]. Був переможений Торіель, але знову з'являється в кінці Руїн, коментуючи вчинки, вчинені гравцем.

По міру проходження гри, Квітик показує свій жорстокий характер, лаючи гравця за його пацифістські нахили і за ігнорування принципу "убий або будь вбитим". Він непоганий планувальник, якщо того вимагають обставини, маніпулятор. Також він володіє колючим почуттям гумору, що показується в битві з ним.

Незважаючи на його жорстокість і погані вчинки, він, тим не менш, натякає гравцеві, що в якійсь мірі є йому другом. Як показано в кінці пацифіст-рута, у нього відсутня душа, а разом з тим і здатність проявляти любов або навіть емоції. Його злостивість, можливо, є спробою хоч якось проявляти почуття, навіть шляхом відрази до самого себе.

Не можна сказати, ким він є насправді - монстром чи ні. Він може поглинати душу як людини, так і монстра, в той час як запис 7 в Реальній лабораторії вказує на те, що монстри не можуть поглинати душі монстрів. Більш того, він був створений в результаті експерименту Альфіс по введенню рішучості в щось, що не є "ні людиною, ні монстром". Проте у грі присутні натяки про те, що Квітик - квітка; Човняр згадує про це, коментуючи фразою: "Монстри, люди... квіти"

У битві Редагувати

Атаки Редагувати

Будучи квіткою, Квітик використовує тільки два види атак. Він стріляє у персонажа п'ятьма кулями, які ціляться прямо в душу гравця, а також велике кільце куль, які оточують Фріск і не дають їй (йому) втекти. Квітик в силах зменшувати і прискорювати рух своїх снарядів, але межі його сил невідомі.

У заключній формі (бос) він починає використовувати безліч інших нових атак. Серед них зіркоподібні снаряди, численні виноградні лози, вогнемети, мухи, бомби та інша зброя. Зіркоподібні снаряди з'являються в середині карти і стріляють в головного героя. Вогнемети з'являються з двох сторін і палять вас вогнем. Мухи з'являються разом з м'ясоїдною рослиною. М'ясоїдна рослина з'являється збоку і до неї в рот летять багато-багато мух. Бомби падають зверху і падають на вас. При падінні вони вибухають з маленьким ефектом хромакею. Пальці стріляють в вас пальцями (Як би дивно це не звучало...). З'являються з двох сторін і стріляють в протилежну сторону. Зубчики відрикошучують від стін. Виноградні лози з'являються прямо поруч з вами і вам постійно потрібно бігати по карті, щоб вони вас не зачепили. Лазер з'являється з рота Квітика.

Фінальна Форма Редагувати

Якщо під час битви з босом в проходженні нейтральною кінцівки Асґор ослабне, а потім буде прощений, Квітик з'явиться і уб'є свого батька, тим самим забравши собі людські душі, збільшують силу. Якщо ж гравець вбиває Асґора, Квітик в будь-якому випадку викрадає душі.

Після того як гра вилітає, після перезавантаження гри ваш збережений файл, здається, зникає, назва гри замінюється на FloweyTale . Рівень раптово піднімається до 9999, час гри до 9999:99, а назва світу на My world(Мій світ).

Після відкриття збереження, битва продовжиться знову. Це той самий Квітик, але вже в жахливому вигляді монстра. Бій вже не підходить під стиль РПГ, а базується на ухилення від швидко летячих у гравця куль. Щоб знизити захист боса, гравець повинен використати всі людські душі, інакше просячи у них допомоги. Квітик намагається заплутати гравця, постійно змінюючи та прискорюючи свої атаки. Квітик час від часу буде насміхатися над гравцем використовуючи 6 збережень, які він зробив сам.

Якщо Фріск помре в цій битві, то в екрані Game Over'а можна побачити Квітика, який насміхається над поразкою гравця. Він також буде рахувати число ваших смертей. Треба зауважити, що по закінченню певного часу в битві вже не можна буде померти. Якщо гравець спробує закрити гру, то при повторному відкритті Квітик буде сміятися з вашого боягузтва.

Коли здоров'я у Квітика буде на низькому рівні, можна буде або вбити, або пробачити його. Якщо ви виберіть варіант прощення, то він буде збентежений вашою добротою і почне умовляти гравця, кажучи, що він ні крапельки не змінився і все такий же страшний і злий, і що він уб'є всіх, кого любить головний герой. Якщо гравець буде продовжувати наполягати про прощення, то Квітик здасться і зникне, щиро не розуміючи природу вашого вчинку. Якщо ж убити його, то зі словами "Я знав, що у тобі це є" він перетвориться на звичайну квітку.

Після закінчення нейтральної кінцівки Квітик запропонує вам почати все заново і спробувати взагалі нікого не вбивати, в тому числі і короля Асґора. Якщо ви знову підете по нейтральній кінцівці, убивши хоча б одного монстра або головного персонажа, квітка м'яко натякне вам, що вам варто було б зійтися з Папірусом, Андайн або Альфіс.

Якщо ж гравець вирішить Квітик , він визнає свою поразку. Він більше не з'явиться на початку гри, але його можна буде помітити під час повторного проходження біля країв екрану.

Якщо ж ви вирішите не вбивати його, і будете наполягати на прощення, то Квітик запам'ятає ваш вибір і більше не буде намагатися вбити вас.

Стосунки Редагувати

Фріск Редагувати

Квітик намагається вбити гравця на початку гри, намагаючись здаватися добрим, що пов'язано з наявністю у Фріск(а) куди більшої кількості рішучості, ніж є у Квітик. В кінці Руїн він зніме маску дружелюбної квіточки і розмовлятиме з гравцем поблажливо і навіть трохи сердито (якщо ви вибрали кінцівку Геноциду). Так само при цьому режимі (Шлях Геноциду) після закінчення діалогу йде єдина репліка яку озвучили як - "It is a wonderful idea!" а після неї Квітик зникає.

Він також не довіряє Фріск(у), коли він(вона) намагаються пробачити його. Він залишається приємно здивований при натиску на закінчення битви, але стійко приймає поразку, якщо гравець віддасть перевагу смерті боса.

Чара Редагувати

Через далеке минуле Квітик вважає Чару своїм кращим другом, але ці "почуття" далеко не взаємні. В кінці Геноциду Квітик усвідомлює це і починає панікувати, благаючи про милосердя. Але у гравця немає вибору, тому що гравець вже нічим не управляє, а смерть Квітика - це єдине просування вперед для цього шляху.

Торіель Редагувати

Після втечі Квітика від Асґора, він відправляється назад, у Руїни, щоб знайти матір. Невідомо, чи знає Торіель, що Квітик - її син.

Квітик називає Торіель "старою відьмою","шкапою" і "ідіоткою" через те, що вона намагається захистити Фріск, а не себе в проходженні, де гравець вважає за краще вбити Торіель.

Асґор Редагувати

Також невідомо, чи знає Асґор, що Квітик - його рідний син, але вбивство власного батька в проходженні нейтральної кінцівки ясно показує, що в такій формі Азріелю щиро наплювати на рідного татуся. Причина також відома: у формі квітки принц начисто позбавлений будь-яких почуттів, так що не дивно, що смерть батька викликає у Квітика лише радість.

Альфіс Редагувати

Квітик - невдалий експеримент доктора Альфіс. У марних спробах створити щось корисне вона додає дозу рішучості найбільшій квітці в саду Асґора, просто щоб подивитися, що станеться. Після цього квітка зникає і оживає з духом Азріеля десь всередині, судячи з усього через те, що на місці де росла квітка принц розсипався пилом після смерті. З його власних розповідей,після пожвавлення Квітик втратив можливість що-небудь відчувати.

Папайрус Редагувати

Квітик каже, що він найкращий персонаж, якого він зустрічав. І йому потрібно багато часу, щоб втомитися від цього хлопця.

Санс Редагувати

Квітик обзиває його як "смердючий брат Папайруса", "усміхнений смітник". Квітик попереджає Фріск(а), щоб він(вона) тримався(лась) від Санса подалі. Він розповідає, що більшість його скидів були викликані Сансом.

Інше Редагувати

  • Якщо на самому початку гри, коли Квітик "посилає вам ЛВ", ви будете ухилятися від снарядів, то квітка почне нервувати, потім проговориться про снаряди, а в підсумку зрозуміє, що гравець про все в курсі.
  • Після поглинання Квітик всіх людських душ за умови, що гравець починає повторно гру, вас вітає сама квітка з єхидним виразом обличчя і словами "Хе-хе, ти думав, що зможеш втекти?"
  • Якщо ви закінчите нейтральну кінцівку з вибором вибачення Квітик, то на початку гри він нагадає вам, що ви не повинні вбивати взагалі нікого.
  • Якщо починаючи нову гру ви закриваєте гру під час початкової зустрічі з Квітиком, а потім поверніться в гру, то його діалог вже відрізняється від оригіналу. Він скаже, що ви вже бачилися, і що немає сенсу знову повторювати теж саме. Через ще кілька перезапусків він закінчує розмови фразою "Тобі нема чого більше робити?" Невідомо, чи є інші ефекти від закриття гри в певні ігрові моменти.
  • У файлах гри є дані для боротьби з Квітиком в файлі "undertale.ini "в заголовку [FFFFF]. Якщо прибрати рядок, то копіювання і вставка цієї строчки в ваш .ini-файл змусить гру завантажуватися під ім'ям FloweyTale. Гра може тепер легко вимкнутись після нанесення шкоди Квітику через дані вашого персонажа.
  • Форма боса Квітика не має офіційної назви, але в фендомі її називають "Омега Квітик". Проте в нейтральній кінцівці це зветься "Фотошоп Квітик".
  • Човняр відзначає той факт що Квітик не є ні монстром, ні людиною, фразою "Люди,монстри... квіти."
  • Якщо після битви з Омега Квітиком ви завантажите останнє збереження і знову будете битися з Асґором, то Квітик знову його вб'є, він просто поглине душі зі словами "Давай закінчимо це", але битви не буде. Ви опинитеся перед виходом з Підземелля. Коли ви вирішите вийти Квітика,він почне з вами розмову: "Так ти тут знову. Що з тобою не так? Ти намагаєшся створити Фан-клуб Квітика? Тому що ти хочеш приєднатися до ЦЬОГО...Ти повинен поговорити з Папайрусом. Так він почав. Кілька разів в будь-якому випадку різні. Я не хочу брехати. Він один з кращих персонажів, якого мені довелося зустрічати тут. Мені потрібно багато часу, щоб втомитися від нього. Так. Поговори з ним про це." На наступний раз він не прокоментує повернення Фріск у катсцені. І на цей раз розмова почнеться відразу ж після неї. "Так. Ти створив Фан-клуб Квітика? Ха. Я просто жартую. Я дивився за тобою. Ти не робив цього. Але мене це не хвилює. Реально. Він напевно запросив свого смердючого брата. Ти знаєш. Усміхнений смітник. Скажи. Якщо б я дав тобі одну пораду....НЄА. Нехай його брат дізнається що-небудь про тебе. Він буде....,окей,давай просто скажу. Він викликав у мене , якщо чесно, більшу частину скидів. Тримайся подалі від цього хлопця". На третій раз він запитає: "Чому ти продовжуєш повертатися сюди? Ти РЕАЛЬНО не хочеш бути друзями, чи не так? Так. Я зрозумів. Тобі просто подобаюся я, чи не так? Ти не дбаєш ні про кого. Ти просто втомився. Ти просто хочеш побачити, що я скажу. Ти можеш сміятися і викинути мене як зламану іграшку. ДОБРЕ. ДУЖЕ ДОБРЕ. Я не такий ,як хто-небудь ще. Так і... у тебе нічого немає!" На четвертий раз він скаже: "Тобі нема чого більше робити?" і зникне. В інші спроби він буде повторювати цю фразу.
  • Перед своєю поразкою, коли Омега Квітик кілька разів завантажить збереження, щоб убити гравця багато разів, він огорне душу снарядами і почне розмову. Якщо в цей час намагатися вирватися з пастки, це почне дратувати Квітика і він попросить гравця припинити.
  • Сміх Квітика використовувався за 2 роки до появлення у грі в треку ,,The lordling" з "Homestuck".

Виноски Редагувати

  1. Лаючись і погрожуючи вбивством при розмові з протагоністом, Флауї пояснює це все принципом "убий або будь вбитим"
Персонажі
Головні персонажі

ФлауїТоріельСансПапірус ПапайрусАндайнАльфісМеттатонАсґор ДрімурАзріель ДрімурФріскЧара

Вороги в Руїнах МанекенФроггитВимсанМолдсмэлЛуксВегетоидМигоспНапстаблук
Парсник (Хард Мод) ♥ Молдесса (Хард Мод) ♥ Мигоспель (Хард Мод)
Вороги в лісі Сноудина СноудрейкЧилдрейкАйс КапГифтротДогго
Догами і ДогарессаМалий песВеликий песДжерріГлайд
Вороги в Водоспаді АаронМолдбиггВошуаТеммиБожевільний МанекенШайрена
Вороги в Хотленді ВулкинЦундэрлетПіропМаффетКоролівські вартиТак Шкода
Вороги в Ядрі Фінальний ФроггитВимсалотАстигматизмМеджікЛицар Лицар
Вороги в Реальній лабораторії Амальгамети (МеморіхедЭндогиниПтах жнецьЛимонний хлібМати Сноудрейка)
Продавці Продавець відмінних вершківКрамар СноудинаГерсонКрамничка ТемміБретті і КеттіБургерпентс
Інші персонажі МонстреняткоНабридлива собакаЧовнярВісім людейСт. Д. Гастер