FANDOM

Малий Пес англ. Lesser Dog — монстр, що зустрічається в лісі Сноудина. Пізніше може бути знайдений у барі «У Гріллбі», граючим в покер сам з собою. Він — учасник Королівської Гвардії.

Зовнішність Редагувати

Являє собою пса, що стоїть на двох лапах. Має гострі вуха, у нього завжди з рота стирчить язик. Одягнений в легку броню, носить з собою щит із зображенням руни Дельта і меч. Також має дуже довгу шию.

Особу Редагувати

Як і деякі інші пси, Малий Пес дуже збуджений. Його шия може виростати до безмежної довжини, якщо він буде сильно збуджуватися.

Після бою з ним, його можна зустріти на своєму посту, нерухомо стоячого навколо недороблених, зліплених із снігу собачих ший. З розмови з монстром, що знаходяться біля посту можна дізнатися, що Малий Пес стає занадто збудженим, ліплячи з снігу шиї, та із-за цього ніколи не закінчує свої роботи. Також любить азартні ігри, на приклад, покер, і частенько зависає в барі «У Гриллби» в партії проти самого себе (при цьому умудряючись якимось чином програвати).

Атаки Редагувати

  • Пес, схожий на Набридливу собаку з'являється праворуч від душі протагоніста, через мить розбігається, і коли виявляється поруч з душею, високо стрибає, завдаючи шкоди при зіткненні.
  • Синій спис з'являється в стороні від душі і швидко рухається на нею, за ним з'являється білий спис і рухається на відстані від синього. Синій пролітає до кінця свого шляху, біле ж зупиняється біля кінця і рухається у зворотну сторону.

Стратегія Редагувати

  • Можна один раз погладити Малого Пса, після цього його атаки припиняться і стане доступна функція пощадити його.
  • Можна скористатися палицею, потім пощадити його.

Діалоги Редагувати

  • « [Гав гав] »
  • « [Гав! Гав!] »
  • « [Порушені звуки] »
  • « [Рев мотора] »
  • « [Зліт літака] »
  • « [Свист чайника] »

ГалереяРедагувати

ФактиРедагувати

  • Зустрічі з Малим Псом можна уникнути так само, як і зустрічі з іншими монстрами, якщо, звичайно, не проходити Шлях Геноциду.
  • Після кожного погладжування, шия собаки буде все більше і більше подовжуватися. Якщо продовжувати гладити собаку, то її голова піде за межі вікна з грою, потім з'явиться зверху трохи правіше і буде опускатися вниз. Чим довша шия, тим більше золота дають за бій.

Виноски Редагувати

Персонажі
Головні персонажі

ФлауїТоріельСансПапірус ПапайрусАндайнАльфісМеттатонАсґор ДрімурАзріель ДрімурФріскЧара

Вороги в Руїнах МанекенФроггитВимсанМолдсмэлЛуксВегетоидМигоспНапстаблук
Парсник (Хард Мод) ♥ Молдесса (Хард Мод) ♥ Мигоспель (Хард Мод)
Вороги в лісі Сноудина СноудрейкЧилдрейкАйс КапГифтротДогго
Догами і ДогарессаМалий песВеликий песДжерріГлайд
Вороги в Водоспаді АаронМолдбиггВошуаТеммиБожевільний МанекенШайрена
Вороги в Хотленді ВулкинЦундэрлетПіропМаффетКоролівські вартиТак Шкода
Вороги в Ядрі Фінальний ФроггитВимсалотАстигматизмМеджікЛицар Лицар
Вороги в Реальній лабораторії Амальгамети (МеморіхедЭндогиниПтах жнецьЛимонний хлібМати Сноудрейка)
Продавці Продавець відмінних вершківКрамар СноудинаГерсонКрамничка ТемміБретті і КеттіБургерпентс
Інші персонажі МонстреняткоНабридлива собакаЧовнярВісім людейСт. Д. Гастер

Випадкова вікі