FANDOM

Ти виглядаєш дуже втомленим, мій дорогий ~ ... Я думаю, фіолетовий тобі піде краще! Ахихи~
- Маффет про зміну кольору вашої душі

Маффет (англ. Muffet) — мінібос в кімнаті продажу випічки в Хотленді. Вона — торговка, яка займається продажем випічки.

Маффет злиться на перехожих, які нічого не купують у неї, так як ціни у її крамниці дуже високі. Вона стала персонажем Undertale протягом компанії збору коштів на Kickstarter.

Зовнішність Редагувати

Маффет виглядає як людиноподібний павук з фіолетовою шкірою, п'ятьма очима, і шістьма руками. Вона носить червону сукню з панталонами, з кнопками спереду і червоною стрічкою на грудях. Її волосся зібране стрічкою в два хвостики.

У битві Маффет тримає дві чашки і два чайника.

Протягом гри Редагувати

Маффет є лідером павуків у Підземеллі, а також працює у власному магазині випічки (кожен товар продається за 9999 золота) в Хотленді. Після захоплення гравця в сітку, гравець бореться з розгніваною Маффет, і, якщо гравець ухиляється (або вживає один з продуктів її магазину), її павук доповідає їй, що гравець не є вбивцею павуків, або він купував продукцію в Руїнах, і вона дозволяє йому піти.

Muffet В Магазині.png

В своєму магазині

АтакиРедагувати

Muffet ПередБитвою.png

Перед боєм

  • Перше, що робить Маффет - заливає поле фіолетовою рідиною зі своїх чайників, і робить душу гравця фіолетовою. У цьому режимі з'являються три горизонтальні лінії/нитки павутини/"струни", між якими можна перемикатися. Також можна рухатися уздовж них.
    • Звичайнісінька її атака - павучки, пробігають вздовж струн.
    • Також вона може кидати булочки (круасани) вздовж струн, які нагадують бумеранги, повертаючись після кидка, долетівши в основному до середини.
    • Ще вона може кидати пончики, які відскакують від країв екрана.
    • Сама небезпечна атака Маффет - це випускання її "вихованця" Паукекса(Muffin-Spider), який з'являється внизу екрану і намагається з'їсти душу. Струни починають їхати вниз, і щоб вижити, потрібно підніматися по них вгору. Ускладнене тим, що по струнах також бігають павучки. Ця атака з'являється за всю битву три рази (кожен п'ятий хід), під час сніданку, обіду і вечері Паукекса.
  • На кожному ходу гравця праворуч від Маффет буде з'являтися павук, тримає табличку з підказкою, яка атака буде використовуватися далі.
    • Павук - вся атака буде складатися з павуків, проползающих вздовж струн.
    • Два павука - в атаці буде більше павуків.
    • Павук з пончиком - павуки і летять пончики.
    • Два пончика - тільки пончики.
    • Булочка (круасан) - тільки бумеранги-круасани.
    • Дві булочки (круасана) - збільшена кількість бумерангів-круасанів.
    • Павук з пончиком і булочкою (круасаном) - павуки, пончики і бумеранги-круасани.
    • Кекс - вихід Паукекса.
    • На останньому ходу павук приносить телеграму, з допомогою якої можна закінчити бій.

СтратегіяРедагувати

  • Маффет пропонує пощаду протагоністу після 17 ходів.
  • Підкуп Маффет зменшує утрату на одну одиницю. З кожним разом ціна збільшується.
    • Якщо поборотися три рази, Маффет зробить знижку і зменшить ціну наполовину. Це працює тільки один раз.
  • Якщо протагоніст купив предмет в її магазині в Хотленді, то вона не буде починати битву.

Текст в боюРедагувати

  • "Якщо вона запросить вас у свою вітальню, вибачитеся. ""'[Перевірка]"'
  • "Маффет ловить вас! ""'[Зустріч]"'
  • "Всі павуки аплодують у такт музиці. ""'[Нейтрал]"'
  • "Маффет танцює разом з іншими павуками. ""'[Нейтрал]"'
  • "Маффет приводить в порядок павутину навколо вас. ""'[Нейтрал]"'
  • "Маффет простягає вам чашечку з павучками." "'[Нейтрал]"'
  • "Ви оповиті дивною фіолетовою павутиною! ""'[Нейтрал]"'
  • "Пахне свіжоспеченої павутинкою. ""'[Нейтрал]"'
  • "Ви намагаєтеся звільнитися з павутини. Маффет прикриває рот і хихикає." "'[Боротися]"'
  • "Ви намагаєтеся звільнитися з павутини. Маффет сміється і плескає в долоні. ""'[Боротися #2]"'
  • "Ви намагаєтеся звільнитися з павутини. Маффет так задоволена вашим старанням, що робить вам знижку! ""'[Боротися #3]"'
  • "Ви намагаєтеся звільнитися з павутини. Нічого не відбувається. ""'[Боротися #4+]"'
  • "Ви платите # золота. Маффет зменшує атаку на цей хід! [Заплатити #G]"
  • "Маффет пропонує вам пощаду." "'[Помилування]"'
  • "Маффет відмовляється від ваших грошей." "'[Заплатити після пощади]"'

Шлях Пацифіста Редагувати

Для того, щоб пропустити Маффет ви можете використовувати продукт її магазину, набутий раніше у грі, або ви можете спробувати вижити протягом 17 ходів. Після цього павук їй повідомить, що ви не вбивали павуків в руїнах, а якщо ви придбали в руїнах її продукти, то насправді ви підтримуєте її магазин. В такому разі, вона вибачиться, і жартома запропонує загорнути вас в мережі в наступний раз.

Шлях Геноциду Редагувати

Під час бою, Маффет говорить гравцеві, що Альфіс намагалася змусити її залишити Хотленд, тому що вона в небезпеці, але вона відмовилася. В кінцевому підсумку, Маффет дозволить гравцеві піти з миром, так як він не вбив жодного павука (павуки не зустрічаються в якості ворогів, за винятком самої Маффет).

Цікаві факти Редагувати

  • Маффет була розроблена Мішель Чайковські (Czajkowski), творцем коміксу Демон Аві.
  • Її ім'я походить від дитячого віршика «Маленька міс Маффет», в якому дівчина їла сир, що лякає павука. Художній текст є посиланням до вірша «Павук і муха».
  • У Маффет є вихованець, Паукекс.
  • Човняр може згадати під час перевезення Фріск, що "у павуків є улюблена їжа. Це павуки.", натякаючи на можливість швидкого мирного вирішення бою.
  • Спроба зателефонувати Папайрусу до початку битви з Маффет викличе повідомлення «Сигнал забитий павутиною».
  • Існує глюк в титрах де хвостики Маффет з'являються нижче стрічок, замість початкового розташування.
  • Якщо ви виживаєте атаки Маффет до тих пір поки вона не одержить телеграму і не відпустить вас, ви зможете з'їсти «Павуковий пончик» або «Павуковий сидр». Вона спитає звідки головний герой це взяв і стане вибачатися.
    • Якщо купити пончик або сидр в той час, як Маффет стоїть за лавкою, то битви не буде і вона подякує Фріск за щедру покупку.
    • У Руїнах є невеликий магазин павучої випічки. Там продається все що в Хотленде, але за адекватною ціною, купіть випічку в Руїнах і збережіть покупку до битви з Маффет. З'їжте куплений товар під час битви і ви отримаєте помилування.
  • Тема «Spider dance», «Ghost Fight» Напстаблука і «Dummy» примарного манекена поділяють загальну основу і є реміксом один на одного.
  • Вона є унікальним босом тому, що режим Душі, яка вона використовує в її битві (фіолетовий) більше не з'являється ніде в грі, в той час як інші режими Душі, принаймні один раз. Наприклад, всі режими Душі, крім фіолетового, з'являються під час фінального боса при проходженні Істинного Шляху Пацифіста.
  • Деякі вороги, коли на них нападають, програють той самий сміх, що Маффет використовує, ведучи Фріск до боротьби, але прискорений.
  • Якщо вбити Маффет після її прощення/до прощення, той павучок який приніс записку/показував таблички піде назад, а потім принесе квіточку на його спині і залишить його на місці, де померла Маффет.

Виноски Редагувати

Персонажі
Головні персонажі

ФлауїТоріельСансПапірус ПапайрусАндайнАльфісМеттатонАсґор ДрімурАзріель ДрімурФріскЧара

Вороги в Руїнах МанекенФроггитВимсанМолдсмэлЛуксВегетоидМигоспНапстаблук
Парсник (Хард Мод) ♥ Молдесса (Хард Мод) ♥ Мигоспель (Хард Мод)
Вороги в лісі Сноудина СноудрейкЧилдрейкАйс КапГифтротДогго
Догами і ДогарессаМалий песВеликий песДжерріГлайд
Вороги в Водоспаді АаронМолдбиггВошуаТеммиБожевільний МанекенШайрена
Вороги в Хотленді ВулкинЦундэрлетПіропМаффетКоролівські вартиТак Шкода
Вороги в Ядрі Фінальний ФроггитВимсалотАстигматизмМеджікЛицар Лицар
Вороги в Реальній лабораторії Амальгамети (МеморіхедЭндогиниПтах жнецьЛимонний хлібМати Сноудрейка)
Продавці Продавець відмінних вершківКрамар СноудинаГерсонКрамничка ТемміБретті і КеттіБургерпентс
Інші персонажі МонстреняткоНабридлива собакаЧовнярВісім людейСт. Д. Гастер

Випадкова вікі