FANDOM

Меттатон (англ. Mettaton) — робот, сконструйований Альфіс, для розваги жителів Підземелля.

Є двоюрідним братом Напстаблука, поміщеним у тіло робота.

Зовнішність Редагувати

Істинний пацифістський шлях Редагувати

Після того, як гравець скористається перемикачем на спині

Метаттон ЕКС.

Метттатон у формі ЕКС

Меттатона, той перетворюється в Меттатона ЕХ, при цьому володіючи тілом, зробленими для нього Альфіс.

  • ЕХ-версія має форму гуманоїда з чорними волоссям і чубчиком, що закриває праве око.
  • У нього бліда шкіра з роботизованими панелями нижче лівого ока, довгі ноги, вузька талія і широкі плечі.
  • Носить рожеві чоботи. На грудях є рожева пластина з динаміком на правій стороні.
  • Замість талії у нього прозорий контейнер із серцем всередині, яке він може випускати назовні.
  • Під час бою, він часто приймає все більш і більш відверті пози і рухається все швидше і швидше.

Шлях геноциду Редагувати

Меттатон Нео

Меттатон у формі НЕО

Після зустрічі з головним героєм, Меттатон перетворюється в Меттатона NЕО — більш агресивну і поліпшену версію Меттатона ЕХ.

  • Його одяг має гострі і збільшені наплічники, замість правої руки у нього гармата.
  • Волосся на голові виглядає більш гострим, в той час, коли праву частину обличчя закриває маска.
  • На спині з'являються крила.

Незважаючи на цю форму, легко перемагається гравцем, так як, захопившись озброєнням робота, Альфіс зовсім забула про броню.

Зустріч з Меттатоном NEO є крайньою точкою, де гравець може повернутися в нейтральне проходження і відмовитися від геноцид-рута.

Характер Редагувати

Меттатон — упевнений в собі і чарівний телеведучий. Полюбляє драму, екшн і насильство.

Він живе заради рейтингів і не особливо піклується про каву на його кухні.
Незважаючи на це, він часом висловлює дрібну вдячність за своє існування, що зазначається в різних нейтральних кінцівках.
Крім цього, він висловлює щиру турботу про людство і монстрів.

Історія Редагувати

Істинний Пацифістський Шлях Редагувати

Вперше гравець бачить Меттатона в Сноудині, як дивну машину для пазлів, створену Доктором Альфіс, що використовується Папірусом. Цього разу машина не витримує навантаження і «ламається» , відкриваючи шлях гравцеві.

Після зустрічі з Альфіс у лабораторії, вона попереджає гравця про загадкову машину, що вона створила, під назвою Меттатон. Альфіс описує його як робота, який повинен був стати телезіркою, але йому згодом були приписані «антилюдські бойові можливості» (імовірно, для того, щоб привернути увагу Асґора).

Практично відразу після цього попередження, Меттатон пробиває стінку і змушує гравця брати участь в смертельній вікторині. Але Альфіс виручає гравця, підказуючи вірні варіанти відповіді за допомогою рук. Зрештою, Меттатон розуміє, що гравцеві хтось допомагає, і йде, щоб в майбутньому знову битися з гравцем.

Після того, як гравець входить у Ядро і прибуває до дверей, ведучим в Новий будинок, він ще раз стикається з Меттатоном. Тільки на цей раз, Меттатон розповідає, що він реорганізовував Ядро так, щоб законно вбити гравця. Він стверджує, що Альфіс створила масштабний план для самовставки самої себе в історію, цим і пояснюється її увагу до гравця. Всі попередні погрози від Меттатона були фальшивими і були використані Альфіс заради того, щоб наблизити себе до гравця. Однак на цей раз, Меттатон вжив заходів щодо запобігання допомоги від Альфіс, заради чесної битви з гравцем. Меттатон пояснює, що хоче забрати душу гравця, щоб піти з Підземелля і стати суперзіркою на поверхні. Таким чином Асґор не зможе знищити бар'єр і знову розпалити війну між людьми і монстрами.

Меттатон атакує гравця в своїй стандартній формі, але за допомогою ради від Альфіс, гравець змушує Меттатона розвернутися, щоб гравець міг клацнути перемикачем на спині робота. Це змінює форму Меттатона на версію EХ і дає старт справжньому шоу. При отриманні збитків, використанні речей популярних брендів або за допомогою дій, гравець може піднімати рейтинг "шоу". При досягненні планки в 10.000 (або в 12.000, якщо у Меттатона залишилися кінцівки), шоу переривається. На подив Меттатона, це подія набирає найбільшу кількість рейтингу, і він починає приймати дзвінки від глядачів. Декілька абонентів, першим з яких є Напстаблук, переконують Меттатона в його цінності в житті Підземелля, і те що часом це єдине, що є в житті у жителів. Сильно зворушений словами глядачів, Меттатон вирішує залишитися в Підземелля, а також переконує гравця, що він достатньо сильний для перемоги над Асгором.

Якщо гравець купує Містичний ключ у Брэтти і Кетті, то він може увійти в будинок, що знаходиться праворуч від будинку Напстаблука, де, за допомогою щоденників, пояснюється, що Меттатон є двоюрідним братом Напстаблука. Будучи примарою, Меттатон мріяв про славу і сцені, і просив "унікальне" тіло для нього. На основі цього можна судити, що привид і є душа монстра, поміщена в тіло Меттатона. У справжній лабораторії є записи про те, що Альфіс побоюється того, що Меттатон більше не заговорить з нею, після приміщення в нове тіло.

В кінці гри, коли всі ключові монстри об'єднуються до втручання Флауї, Меттатон ЕХ вказує своєю ногою з правого боку екрану на Альфіс і Андайн і каже, що вони вже повинні поцілуватися, так як цього прагне вся публіка.

Після перемоги над Азріелем, якщо гравець повертається в Ватерфолл, перш ніж покинути Новий будинок, Меттатон буде стояти зовні будинку Напстаблука, використовуючи останнього як звуковий микшей, і Шайрену як резерв. Під час титрів, його показують виступаючому на гастролях, використовує свою оригінальну форму у поєднанні з ногами ЕХ-версії.

Шлях геноциду Редагувати

Меттатон з'являється ледь тільки гравець досягає будинку Альфіс, щоб сказати гравцеві, що він не буде з ним битися. Пізніше він з'являється в тій же області, трансформуючись у NEO-форму і стверджуючи, що його головною метою все ще залишається боротьба з людьми. Незважаючи на досить значну обличчі, Меттатон не зможе атакувати гравця, так як гине від однієї атаки. Після вбивства Меттатона, у гравця буде рівно 50.000 ОО і підвищиться УР до 19.

Геноцид-рут буде тривати якщо Меттатон NEO буде убитий з однієї точної атаки, до цього убивши всіх монстрів Хотлэнда/Ядра.

Якщо гравець не убив всіх монстрів в Хотлэнді / Ядрі чи ж не вбив Меттатона з однієї точної атаки, то Меттатон вкаже на те, що у гравця немає наміру вбивати, що він не є "абсолютним злом" і пропускає. Таким способом проходження змінюється з геноцидного на нейтральне.

Виноски Редагувати

Персонажі
Головні персонажі

ФлауїТоріельСансПапірус ПапайрусАндайнАльфісМеттатонАсґор ДрімурАзріель ДрімурФріскЧара

Вороги в Руїнах МанекенФроггитВимсанМолдсмэлЛуксВегетоидМигоспНапстаблук
Парсник (Хард Мод) ♥ Молдесса (Хард Мод) ♥ Мигоспель (Хард Мод)
Вороги в лісі Сноудина СноудрейкЧилдрейкАйс КапГифтротДогго
Догами і ДогарессаМалий песВеликий песДжерріГлайд
Вороги в Водоспаді АаронМолдбиггВошуаТеммиБожевільний МанекенШайрена
Вороги в Хотленді ВулкинЦундэрлетПіропМаффетКоролівські вартиТак Шкода
Вороги в Ядрі Фінальний ФроггитВимсалотАстигматизмМеджікЛицар Лицар
Вороги в Реальній лабораторії Амальгамети (МеморіхедЭндогиниПтах жнецьЛимонний хлібМати Сноудрейка)
Продавці Продавець відмінних вершківКрамар СноудинаГерсонКрамничка ТемміБретті і КеттіБургерпентс
Інші персонажі МонстреняткоНабридлива собакаЧовнярВісім людейСт. Д. Гастер

Випадкова вікі