FANDOM

Набридлива Собака (англ. The Annoying Dog) - маленька біла усміхнена собака, котра представляє самого творця гри, Toby Fox.

Набридлива Собака періодично буде з'являтися під час гри, найчастіше біля Папайруса. Часто вона комічно відображає плани гравця.

TorielSpoiler.png

  • Дитя! Бережись, Ти не повинен дивитися це до того як пройшов гру. Цей текст сповнений СПОЙЛЕРІВ.
  • Давай почнемо дружню бесіду і підемо звідси?

Альтернативні або пошкоджені файли збереження Редагувати

НабридСобакаSleepy pup.gif

Вона спить

Спроба змінити змінні файлів збереження і .ini файлах може викликати дивну поведінку гри, або пошкодити файли збереження з-за багів. Набридлива Собака буде з'являтися замість звичайного екрану завантаження, якщо гра більше не може коректно завантажуватися. Є дві версії появи Набридливої Собаки при такому разі:

  1. При відкритті гри, негайно починає грати музика, поки Набридлива Собака біжить в середині екрану нескінченну кількість часу. Музика може змінювати тональність при перезапуску гри.
  2. Інша музика, більше схожа на колискову, грає і Набридлива Собака спить у середині екрана.

Ці помилки будуть з'являтися також при спробі увійти в неіснуючі кімнати.

Міст у лісі Сноудина Редагувати

НабридСобака на мотузку.gif

На якомусь місці, протагоніст буде йти по довгому мосту, і зустріне Санса й Папіруса. Папірус готовий активувати його наступний пазл із кількома речами, спрямованими на гравця з різних напрямків - одна із подібних "зброй" і є Набридлива Собака, звисаюча на мотузці, перев'язаній навколо її тіла.

Битва з Папірусом Редагувати

НабридлСобака КісткоюПапіруса.png

Із кісткою від Папайруса

Набридлива Собака з'являється під час "спеціальної атаки" Папіруса, жуючи одну з його "кісток". Після того як Папірус сердиться на Набридливу Собаку, вона йде, несучи за собою кістка. Вона з'являється знову, під час виконання Папірусом звичайної атаки.

Будинок Папіруса і Санса Редагувати

НабридлСобака КісткоюПапіруса 02.png

З черговою кісткою

Якщо гравець взаємодіє з раковиною на кухні, Папірус прокоментує, як він має піднести раковину, щоб вмістити більше кісток у ящик під нею. Після чого кабінет відкривається, і всередині нього Набридлива Собака жує одну з кісток Папіруса, після чого забирається з дому.

Третій бій з Меттатоном Редагувати

Набридлива Собака з'являється під час третього бою з Меттатоном в якості однієї з «бомб», які гравцеві потрібно знешкодити. При перевірці буде написано що собака "блаженственно не підозрює про наслідки". Коли знешкоджено, з'явиться напис "Собаку знешкоджено!" замість "Бомбу знешкоджено!".

Кімната з піаніно Редагувати

Набридлива Собака з'являється після завершення загадки з піаніно. Якщо зіграти правильні ноти, відкриється кімната з Артефактом. Як тільки протагоніст входить в кімнату, в його інвентарі з'являється Набридлива Собака. При спробі схопити артефакт (маючи в інвентарі Набридливу Собаку), з'являється повідомлення "ви носіть занадто багато собак". Використання/випускання Набридливої Собаки викликає її появу поряд з протагоністом. Після цього Набридлива Собака біжить до Легендарного Артефакту і поглинає його. Собака тікає за межі кімнати і потім, з екрану. Собаче Спадок залишається в інвентарі.

Якщо зателефонувати Торіель з собакою в інвентарі, телефон Ториэль задзвонить у гравця в інвентарі. Це відбудеться навіть якщо гравець не дзвонив Ториель для допомоги з пазлом у Руїнах, що призводить до діалогу, в результаті якого Набридлива Собака краде телефон Ториэль.

Покласти Набридливу Собаку в коробку неможливо, так як це викличе текст "Коробка забита шерстю собаки" і при виході з кімнати вона зникне, поки не ввійдеш знову. Хоча собака може перебувати в інвентарі тільки в кімнаті з Артефактом і кімнаті з піаніно, редагування ігрових файлів дозволяє її знаходження в інвентарі в будь-якій локації.

Якщо ж так зробити, Набридливу Собаку можна продати Темми за 999G, якщо ж відмовити йому у продажі, ціна зросте до 1251G. Набридлива Собака є найціннішим предметом у грі.

Якщо використовувати або випустити собаку за межами кімнату з Артефактом, собака зникне і нічого не станеться.

Хардмод Редагувати

Наприкінці битви з Ториэль в Хардмоде приходить Набридлива Собака, оголошуючи кінець Хардмода, на превеликий невдоволенню Ториэль. Коли собака каже, її текст рухається з ефектом хвилі.

  • Набридлива Собака: Це кінець хардмода.
  • Ториэль: Е, ти закінчиш це ЗАРАЗ? На такому драматичному моменті?
  • Набридлива Собака: Це складна частина. Не кулі. Але прийняття того, що це все скінчено...
  • Ториэль: Але ще БУДЕ, чи не так?
  • Набридлива Собака: Може. Я... ВАЖКО відповісти. Гей! Хіба ти не повинна вмирати або щось на зразок того?
  • Ториэль: Ну. Який тепер сенс?
  • Набридлива Собака: Що ж ти будеш робити замість цього...?
  • Ториэль: Хммм. Напевно, испеку інший пиріг. Останній трохи підгорів.
  • Набридлива Собака: Я думаю, що він був нічого. Теоретично. Не те що б я з'їв його цілком, поки ви тут боролися.
  • [Ториэль йде, розсерджена]
  • Набридлива Собака: Гей! Гей! Можна трохи пирога!
  • Ториэль: Ти збираєшся з'їсти його весь...
  • Набридлива Собака: Я можу помооооочь!!
  • Ториэль: Спати на підлозі - не допомога.
  • Набридлива Собака: Я не сплю, я підбадьорюю тебе у своєму сні!!.. О, ти все ще тут? Хіба ти не можеш зайнятися чим-небудь іншим?
  • [Набридлива Собака йде з екрану]
  • [Звуки року і написи з'являються на логотипі Undertale:]
    • ХАРДМОД
    • Скоро...
    • Можливо,
    • ех, не сподівайся на це.
  • [З'являється Флауи]
  • Флауи: Ей. Що за затримка?! Хіба ти не повинна бути мертва зараз!? Я чекав у цій кімнаті... Хардмод...? О, тобі потрібно зняти це. Люди подумають що ти ДІЙСНО крута... НЕМАЄ! Чорт візьми, говорячи про спробу. ЖАВ. ДО. Ну так ти йдеш чи?..
  • Ториель (говорить з зовнішньої сторони екрану): Все скінчено.
  • Флауи: Хахаха! Я ЗНАВ це! Чому всі повинні бути такими поблажливими!?... Так що в ТЕБЕ за причина? Сидиш тут? Тобі зайнятися нічим?
  • Набридлива Собака: Я вже сказав.
  • [Флауи посміхається і йде під землю. Текст зникає]

Після чого гра перезапускається.

Шлях Пацифіста Редагувати

Собака з'являється на екрані під текстом "КІНЕЦЬ" наприкінці гри. Незабаром вона засне. Вона не з'явиться, якщо до цього гравець пройшов Шлях Геноциду.

Другорядні зустрічі Редагувати

Під час битв з будь собак в Сноудині, Набридлива Собака може з'явитися як частина атаки монстра.

  • Набридлива Собака з'являється в config'е джойстика, з об'єктом на голові, який змінюється залежно від пори року. У цей час відіграють Uwa!! треки.
  • Коли протагоніст проходить повз товстих дерев по льоду після останнього пазла в Сноудине, у нього на голові залишається сніг. Іноді він приймає форму Набридливої Собаки.
  • Гифтрот іноді прикрашений Набридливої Собакою.
  • Силует Набридливої Собаки можна побачити на радарі Папірусу під час побачення/проведення часу з ним.
  • Набридливу Собаку можна помітити на картині в рамці у магазині Теммі.
  • Якщо висувний ящик з кістками в будинку Андайн відкритий, собака буде там, і вона кліпне перш ніж закрити ящик.
  • Під час побачення з Альфис Набридливу Собаку можна помітити в купі сміття в лівому верхньому кутку.
  • Якщо зателефонувати Папірусу у ліфта L2 Хотленді, то він згадає собаку, яка вкрала його лазанью.
  • Під час випуску новин, будівля у формі собаки можна побачити прямо над Меттатоном.
  • При проходженні пазла з кольоровими плитками у Меттатона, якщо наступити на піраній багато разів поспіль, Набридлива Собака з'явиться у воді на короткий час.
  • C Набридливої Собакою можна взаємодіяти в крайній правій двері в східному коридорі готелю MTT Resort. Використовуючи Хот Доги...?, Собаче Спадщину, Собачий Салат, або інші собачі предмети, з'явиться унікальний діалог і буде отримано Тихий Щеня.
  • Якщо протагоніст вбиває всіх головних босів (Торіель, Папірус, Андайн і Меттатона) під час Нейтрального Шляху і більше нікого не вбивав, то під час кінцівки Санс подзвонить і скаже, що маленька біла собака захопила трон, і, раптово, життя для всіх монстрів стала спокійною.
  • Рідко, в кімнаті Санса, можна побачити Набридливу Собаку сплячої в торнадо зі сміття.
  • Сайт де можна погладити песика - [1]
Персонажі
Головні персонажі

ФлауїТоріельСансПапірус ПапайрусАндайнАльфісМеттатонАсґор ДрімурАзріель ДрімурФріскЧара

Вороги в Руїнах МанекенФроггитВимсанМолдсмэлЛуксВегетоидМигоспНапстаблук
Парсник (Хард Мод) ♥ Молдесса (Хард Мод) ♥ Мигоспель (Хард Мод)
Вороги в лісі Сноудина СноудрейкЧилдрейкАйс КапГифтротДогго
Догами і ДогарессаМалий песВеликий песДжерріГлайд
Вороги в Водоспаді АаронМолдбиггВошуаТеммиБожевільний МанекенШайрена
Вороги в Хотленді ВулкинЦундэрлетПіропМаффетКоролівські вартиТак Шкода
Вороги в Ядрі Фінальний ФроггитВимсалотАстигматизмМеджікЛицар Лицар
Вороги в Реальній лабораторії Амальгамети (МеморіхедЭндогиниПтах жнецьЛимонний хлібМати Сноудрейка)
Продавці Продавець відмінних вершківКрамар СноудинаГерсонКрамничка ТемміБретті і КеттіБургерпентс
Інші персонажі МонстреняткоНабридлива собакаЧовнярВісім людейСт. Д. Гастер

Випадкова вікі