FANDOM

TorielSpoiler

  • Дитя! Бережись, Ти не повинен дивитися це до того як пройшов гру. Цей текст сповнений СПОЙЛЕРІВ.
  • Давай почнемо дружню бесіду і підемо звідси?

Нейтральний Шлях (він же Нейтральний Рут, англ. Neutral Route) – один з трьох основних шляхів проходження гри, спеціально розрахований на те, щоб саме на ньому гравці пройшли гру вперше. На цьому шляху фінальним босом є Флауї, хоча якщо гравець пройде гру на нейтральному шляху ще раз, то незабаром Флауї буде з'являтися лише для того, щоб прикінчити Асгора і забрати душі.

СутьРедагувати

Нейтральний шлях є способом проходження гри із вбивством деяких монстрів (Але не полюванням за ними, як на Шляху Геноциду), або невиконанням умов для отримання Істинної Пацифістської Кінцівки, або в цілому виходу на Шлях Пацифіста.

У цього шляху є безліч можливих кінцівок, все залежить від того, кого гравець буде вбивати, а кого залишати в живих, і які дії вчиняти. Всі вони подаються у формі дзвінків Санса з розповіддю про те, яким стало Підземелля і яка доля його чекає.

Можливі епілогиРедагувати

У всіх кінцівках Асгор помирає, Флауї забирає 6 людських душ, які, на думку монстрів, "безслідно зникли", Фріск проходить через бар'єр, а монстри залишаються в пастці в Підземеллі.

Умови Результат
  • Ніколи не використовувати лікуючі предмети
  • Не вбивати Папіруса
  • Носити тільки Пластир
  • Триматися на 1-му рівні

Санс прокоментує, яке гравець влаштував для себе випробування, але відзначить, що хвалитися цим не варто.

  • Не вбивати Папіруса
Санс запитає, їв гравець хоч що-небудь взагалі.
  • Носити тільки Пластир
  • Не вбивати Папіруса
Санс запитає, чи продовжує гравець носити той "огидний пластир".
  • Ніколи не зберігатися
  • Не вбивати Папіруса
Санс запропонує гравцеві зберегтися.
Санс скаже, що гравець зробив сніговика дуже щасливим.
  • Не виконати жодної з перерахованих умов
Санс просто почне розмову.
Санс, не починаючи розмову, передасть трубку Альфіс.

Після такого вступу, Санс почне розмову.

Кінцівка ТоріельРедагувати

У цій кінцівці Торіель повертає титул Королеви Підземелля і починає керувати ним. Дана кінцівка ділиться на три інших.

Сімейна кінцівкаРедагувати

  • Виступає як ознака початку Шляхи Пацифіста. Якщо гравець нікого не вбивав, то перед пропозицією Флауи провідати Андайн, гравець отримає цю кінцівку.

Ториэль повертає собі титул королеви і починає керувати Підземеллям, і встановлює в ньому нові правила: про кожну людину, що впав у підземелля, потрібно буде піклуватися і допомагати їм повернутися назад. Папірус стає главою Королівської Гвардії, яка тепер займається лише поливанням квітів в саду Асгора. Нове заняття гвардії стало не по душі Андайн, і вона покинула пост голови, ставши вчителем в дитячій школі Ториэль і за сумісництвом асистентом Альфис.

  • "'Якщо гравець ходив на побачення з Альфис (треба пройти заздалегідь, нейтральну кінцівку)"' - Андайн запропонує Альфис поговорити, але та відмовиться, сказавши, що більше не любить говорити по телефону і передасть, що Ториель їй здається досить милою. Вона працює над способом втечі з Подземлья, але на ділі сама не розуміє, що робить.
  • "'Якщо гравець не ходив на побачення з Альфис"' - Андайн помітить, що Альфис стала більш замкнутою, що вочевидь пов'язано зі смертю Асгора.

Потім той, хто був останнім у телефону, запитає у Ториель, чи вона хоче поговорити, але та відмовиться, сказавши, що зайнята. Дзвінок закінчиться, коли Санс помітить, що у телефону майже сіла батарея.

Кінцівка відданою АндайнРедагувати

  • Можна отримати, якщо гравець врятував Андайн, подружився/не став дружити з нею і вбив менше 10 монстрів/Меттатона/Так Шкода.

Ториель намагається, щоб суспільством не впала духом, не дивлячись на похмуре положення. Санс радить також вчинити і гравцеві. Пізніше до розмови приєднується Папірус, який став главою Королівської Гвардії.

Папірус розповість про долю Андайн. Вона наповнилася люттю, коли дізналася, що гравець когось убив. Після втрати своєї роботи вона втратила і будинки, і тепер живе, як виражається Папірус, "на дивані в нашому домі". Скелети тепер піклуються про неї, Санс влаштував її на роботу у своєї нелегальної стійки з хотдогами, але Андайн терпіти не може цю роботу. Далі все залежить від того, кого убив гравець і подружився він з Андайн.

  • "'Якщо не подружитися з Андайн або вбити когось з монстрів: "'Андайн звинуватить гравця в смерті Асгора. Папірус відзначить, що у Андайн є план руйнування бар'єру, який вона хоче здійснити для того, щоб побити гравця. Папірус сподівається, що план одночасно провалиться і здійснитися, так як він дуже хоче знову побачитися з Фриск.
  • "'Якщо гравець убив Меттатона не дивлячись на те, що він дружить з Андайн чи ні:"' Андайн спорожніла після смерті Асгора. Їй дуже не вистачає його і Альфис. Вона бажає помститися гравцеві, але розуміє, що "помста їх не поверне". Папірус ж просить гравця "повернути їй друзів", з тих пір як Андайн вже не в кращій формі.
  • "'Якщо гравець подружився c Андайн і вбив Асгора/і Дуже Шкода:"' Андайн зненавиділа саму себе за те, що подружилася з гравцем. Вона вважає своєю найбільшою помилкою, із-за якої постраждали монстри. Папірус говорить Фриск ніколи не повертатися в Підземеллі, інакше Андайн вб'є його.

І на цій ноті, Папірус прощається.

Кінцівка засланою королевиРедагувати

  • Можна отримати, якщо гравець вбив понад 10 монстрів і Андайн або Папірусу, або залишив їх обох в живих

Нова політика Ториель стала не до вподоби монстрам і вони скинули королеву.

  • "'Якщо Андайн жива: "'Андайн переповнилася люттю з-за смерті Асгора і суїциду Альфис (Якщо Меттатон був убитий) і з допомогою сили змусила Ториэль повернутися в Руїни. Тепер вона також налаштована на знищення людства як і Асгор колись, але тільки ще сильніше.
  • "'Якщо Андайн мертва:"' Ториель мирно погодилася повернутися в Руїни. Підземелля стало тяжким місцем, зануреним в анархію.

Потім Санс згадує про долю Ториэль і його стосунки з нею. Він разом з нею переселяється в Руїни і приносить книжки з бібліотеки, щоб вона не читала одні і ті ж.

  • "'Якщо Папірус живий:"' Папірус також переселяється в Руїни і навіть грає з Ториель в ігри. Йому подобається стояти на посту і дивитися, чи не впав чоловік в Підземелля і практикує свої навички материнства, на випадок якщо хтось все ж таки впаде. Санс закінчує розмову, кажучи, що "речі налагодилися".
  • "'Якщо Папірус мертвий:"' Санс називає Ториель доброю сусідкою по кімнаті, вони говорять про те, як хотіли б побачити Фриск знову, але Санс не може сказати Ториель, що гравець убив Папірусу. Санс закінчує розмову, кажучи гравцеві, щоб він "більше не повертався сюди, тут йому не раді."

Кінцівка АндайнРедагувати

  • "'Умова: "'Гравець вбиває Ториэль, але не Андайн.

Андайн стала правителькою Підземелля. Вона встановила жорсткі правила щодо ставлення до людей - кожен впав у Підземелля людина повинна бути вбитий. Вона милитаризировала Підземелля і власноруч планує вбивство гравця. Санс каже, що йому не вдається зв'язатися з Ториель, і він навіть вірить, що гравець вбив її. Якщо мертвий і Папірус, то Санс скаже, що "справи твої йдуть ще гірше".

Якщо ж Папірус живий або гравець з ним подружився, Андайн призначить його дуже важливою персоною, роботою якої є стояти на місці і бути милим. Папірусу це заняття до душі, і він бажає, щоб гравець коли-небудь відвідав їх, нехай це справа навіть повно ризику.

Меттатон не впливає на цю кінцівку.

Кінцівка МеттатонРедагувати

  • "'Умова:"' Гравець убив Ториэль і Андайн, але не Меттатона.

Меттатон став правителем Підземелля, коли Андайн зникла. Він встановив у всьому Підземелля антиутопийное суспільство, в якому всім монстрам промиті мізки його передачею. Санс ж став його агентом і під час розмови передав трубку.

Меттатон встановив політику по відношенню до людей, згідно з якою вони можуть безкоштовно стати членами його фан-клубу. Він каже, що хотів вибачитися перед Альфис за все, але вона безслідно зникла і тому він встановив пам'ятник на її честь. Меттатон потім просить гравця завжди думати про нього і кидає трубку.

Якщо Папірус залишиться живий, то він розповість, що також став другим агентом Меттатона, і що справи стали проходити трохи краще з моменту появи Фріск (Не рахуючи того факту, що всі навколо відстійне і ті, хто не співпрацюють з Меттатоном безслідно зникають), але сумує за Андайн.

Кінцівка ПапірусРедагувати

  • "'Умова:"' Гравець убив Ториэль, Андайн і Меттатона, але не Папірусу

У процесі відбору Папірус став правителем Підземелля, хоча велика частина роботи лягла на плечі Санса. І все ж, Підземелля почало йти в кращу сторону: продуктивність покращилася, Папірус готує всім спагетті. Нова політика свідчить про людей, що їх не потрібно судити як хороших або поганих - потрібно давати їм головоломки.

Кінцівка Набридливої СобакиРедагувати

  • "'Умова:"' Гравець вбив "тільки Ториель, Папірусу, Андайн і Меттатона"

За словами Санса, як-то новим правителем стала маленька собачка. Вона нічого не робить, а тільки спить на троні сопучи. Як не дивно, усім таке життя здається ідеальною. Що ще дивніше, Санс не згадує ні про чию смерть.

Кінцівка без правителя (Безжалісний шлях)Редагувати

  • Умова: Гравець вбивав всіх монстрів на своєму шляху "(Але не полював на них, як при Геноцид)" і вбив всіх босів

Підземелля залишилося без правителя. Все дуже сумні й похмурі, і розраховують лише на смерть в ув'язненні під землею. Санс каже, що не став правителем з-за того, що він не з тих, хто може чимось керувати, так як це підносить справу як жарт (Ця фраза сама є жартом; Санс натякає на те, що буває, якщо такі як він підносять це як жарт). І після цього каже: "іди ти до біса". Якщо гравець вбив менше 19 монстрів, то він скаже: "побачимося".

Кінцівка Альфис (Близький Геноцид)Редагувати

  • "'Умова:"' Вбити на Геноцид Безсмертну Андайн і перейти на Нейтральний шлях в Хотлэнде.

Гравець не зустріне Альфис, так як вона евакуювала всіх монстрів в безпечне місце (Можливо, Справжню лабораторію), коли почула в глибині серця слова Безсмертної Андайн і знайшла самовпевненість. Вона дзвонить, щоб повідомити про те, як йдуть справи в Подземлье.

Монстри проголосили її героїнею і правителькою Підземелля, за вчинений вчинок. Вона намагається тримати справи під контролем і бути хорошою правителькою. Все ж, вона сильно сумує по Асгору, Андайн і Меттатону, але у неї хоча б залишився Санс, розважаючий її. Вона закінчує розмову зі словами, що їй потрібно було вбити гравця при можливості.

Неможлива кінцівкаРедагувати

  • Умова: Дії гравця не відповідали всім перерахованим вище умовам, або ж він зламав гру з допомогою Значень Веселощів.

Під Собачу пісню, Санс каже, що поняття не має, що зробив гравець. Він пропонує зв'язатися з розробниками і попросити їх виправити цю помилку. Можливо, вони б навіть додали нову кінцівку. Але Санс швидко метикує хід справи і називає гравця "брудним хакером", кажучи йому "геть звідси".

Цікаві фактиРедагувати

  • Флауї буде з'являтися після деяких кінцівок:
    • При проходженні гри нейтрального шляху, якщо ви вбили хоча б 1 монстра, він запропонує гравцеві випробування — не вбивати нікого до самого кінця. (Тільки, якщо ви його пожаліли)
    • При першому проходженні на Сімейну кінцівку Ториэль, Флауи запропонує гравцеві завантажити старе збереження і відвідати деяких персонажів, підказуючи деякі умови для шляху пацифіста.
    • При переході з Геноциду на Нейтральний шлях, Флауи висварить гравця за те, що він пощадив когось з босів або монстрів, коли був на Шляху до Геноциду Хотленда.

Виноски Редагувати