FANDOM

Папірус (англ. Papyrus, українською можна читати як Папайрус, так і Папірус) — один із скелетів, молодший брат Санса і один з головних персонажів в грі. Отримати Справжню Кінцівку Пацифіста неможливо, якщо не подружитися з ним. Він мріє одного разу спіймати людину, щоб стати учасником Королівської Гвардії.

ІсторіяРедагувати

Папірус мріє стати учасником Королівської Гвардії. Щоб домогтися цього, він вирішує разом зі своїм братом Сансом зловити людину. Коли ж гравець проходить через ворота зроблені Папірусом , Санс пропонує йому підіграти Папірусу і цим розвеселити його.

  • Якщо гравець пройшов Руїни з початком Істинного Пацифістського або Нейтрального Шляху, то він буде підігравати Папірусу у вирішенні головоломок: проходження через лабіринт з електричними стінами, рішення угорського кросворду для дітей, вирішення головоломки з кнопками у вигляді кіл та пошуку шляху через безліч плиток з різними кольорами, які швидко зламається.
  • Якщо гравець пройшов Руїни з початком Шляху Геноциду, то він буде насильно ігнорувати головоломки і засмучувати Папірусу. Головоломки, у яких Папірус не брав участі, також будуть вирішені заздалегідь.

На виході з Сноудина, Папірус встане на шляху гравця і спробує піймати його, але після деяких роздумів вирішує пощадити і подружитися.

Гравець може в будь-який момент відвідати будинок Папірусу. В будинку можна розпочати побачення з Папірусом, під час якого він зрозуміє, що любить гравця не так сильно, як він його. Скелет пропонує залишитися друзями і залишає гравцеві свій номер телефону.

На шляху в Хотленд, перед вивіскою «Ласкаво просимо в Хотленд!», Папірус подзвонить гравцеві, пропонуючи затусити з Андайн, вважаючи, що ви станете хорошими друзями. Він буде стояти на вході в будинок Андайн, з якого потім піде як Вінгман - через вікно. Він буде спостерігати за вашою розмовою протягом усього часу, але поступово почне здаватися, що його там уже немає. Якщо гравець все ж подружиться з Андайн, то та піде до Папірусу після руйнування свого будинку і тоді гравець зможе дзвонити і їй.

В кінці Істинного Пацифістського шляху виявляється, що Папірус мав контакт, або взагалі постійно спілкувався з Флауї, і що саме «квітка, що говорить » сказала Папірусу привести всіх до гравця. Зв'язок Папіруса і Флауї також підтверджується Сансом, коли той розповідає, як хтось жартував над його братом за допомогою квітки ехо.

ХарактерРедагувати

Папірус запальний і гучний, і завжди являє себе у харизматичному вигляді. Він воліє старанно працювати, і, незважаючи на його зухвалий характер, в душі він дуже добрий до всіх. Буває трохи неуважним і дурнуватим.

Свої провали Папірус часом списує на те, який він, у більшості випадків, рішучий.

Андайн помітила в ньому цю якість, коли той залишився чекати більше дня, коли Андайн вийде з дому, щоб попросити її вступити в Королівську Гвардію ще раз.

Він по-справжньому обожнює готувати спагетті і займається цим у вільний час.

Санс зазначає, що з тих пір як Папірус став брати уроки готування, його здатності серйозно покращилися, і що незабаром його їжа, можливо, стане «їстівною».

В боюРедагувати

Всі атаки Папіруса складаються з кісток, що летять по екрану. Їх легко уникнути в нормальному режимі, але як тільки душа гравця стає синьою, кістки стануть великою проблемою.

У Папіруса ще є в запасі дуже крута особлива атака, але Набридлива Собака вкрала її, і Папірус змушений використовувати звичайну атаку.

Його «синя атака» робить душу синьою і щоб уникнути отримання шкоди доведеться ще й стрибати.

Якщо здоров'я гравця впаде до 1, то Фріск опиниться в сараї Папіруса. Звідти дуже легко втекти. Якщо це повториться 3 рази, то Фріск зможе пропустити битву.

Цікаві фактиРедагувати

Файл:Papyrus Шрифт.png
  • Він названий на честь одного із шрифтів, який вважається надокучливим в інтернеті: Papyrus.
  • Текст Папіруса також відображається в пикселізованому варіанті цього шрифту.
  • Ідея для імен братів-скелетів у вигляді найменувань шрифтів запозичена на веб-коміксі «Хельветика».
  • Якщо в меню введення імені ввести "Papyru", вискочить повідомлення: "Я ДОЗВОЛЯЮ ТОБІ!!!". Це робить Папіруса єдиним босом-персонажем (не рахуючи Маффет), який дозволяє гравцеві вибрати своє ім'я. Зокрема, це пов'язано з тим, що ім'я Папіруса просто не влазить повністю в блок імені, а вибрати ім'я не дозволяють лише ті боси, чиє ім'я коротше ніж 7 букв.
  • Його нікнейм в UnderNet - COOLSKELETON95. Враховуючи можливість використання дати народження в нікнеймі, це означає, що зараз йому більше 15 років, оскільки Чара впала в Підземелля в 201Х року.
  • Можливо, Санс і Папірус є відсиланням до роботів з кооперативу гри Portal 2 через сильні збіги (високий, худий, помаранчевий і округлий, синій, низький).
  • Папірус єдиний персонаж, чия мова не починається з зірочки.
  • Символ на одязі Папіруса нагадує символ Стармена - противника в грі Eathbound.
  • Спроба втекти від лабіринту електроенергії в лісі Сноудина змусить Папіруса попросити героя не бути грубим, так як він робив всі ці пастки спеціально для нього.
  • Якщо спробувати піти ще раз,— запитає героя, чи поводиться він так само із мамою, коли вона загадує йому головоломки. Після цього він буде просто говорити: «Люди...».
  • Втікши під час головоломки Санса, Папірус скаже йому, що він зробив головоломку дуже складну для людини.
  • Ходячи з кухні в зал і з залу в кухню у швидкому темпі в будинку Санса і Папіруса перед побаченням, змусіть Папіруса ходити туди-сюди. В кінцевому підсумку ви почуєте дзвінкий звук, коли ви виходите і входите в кухню. Потім ви почуєте звук завершення. Якщо ви підійдете до Папіруса, то він скаже, що не відчуває ніг і те, що це саме із-за вас він не відчуває власних ніг.

Виноски Редагувати

Персонажі
Головні персонажі

ФлауїТоріельСансПапірус ПапайрусАндайнАльфісМеттатонАсґор ДрімурАзріель ДрімурФріскЧара

Вороги в Руїнах МанекенФроггитВимсанМолдсмэлЛуксВегетоидМигоспНапстаблук
Парсник (Хард Мод) ♥ Молдесса (Хард Мод) ♥ Мигоспель (Хард Мод)
Вороги в лісі Сноудина СноудрейкЧилдрейкАйс КапГифтротДогго
Догами і ДогарессаМалий песВеликий песДжерріГлайд
Вороги в Водоспаді АаронМолдбиггВошуаТеммиБожевільний МанекенШайрена
Вороги в Хотленді ВулкинЦундэрлетПіропМаффетКоролівські вартиТак Шкода
Вороги в Ядрі Фінальний ФроггитВимсалотАстигматизмМеджікЛицар Лицар
Вороги в Реальній лабораторії Амальгамети (МеморіхедЭндогиниПтах жнецьЛимонний хлібМати Сноудрейка)
Продавці Продавець відмінних вершківКрамар СноудинаГерсонКрамничка ТемміБретті і КеттіБургерпентс
Інші персонажі МонстреняткоНабридлива собакаЧовнярВісім людейСт. Д. Гастер

Випадкова вікі