FANDOM

Підземелля англ. Underground — збірна назва місця, де відбуваються переважна більшість подій Undertale.

У Підземеллі

Вигляд від руїн, де Чара впала.

Підземелля — це велика область під поверхнею Землі, у якій знаходиться царство монстрів. Вихід з підземелля заблокований.

Опис Редагувати

Бар'єр, що блокує Підземелля від поверхні, був створений людьми багато років тому. Він доступний для проходу лише людям. Гравець потрапляє сюди через отвір у горі Еботт. Підземелля має кілька різних кліматів,— холодний зимовий в районі Сноудина, мокрий і вологий у Ватерфоллі, безплідний Хотленд, технологічно передове Ядро і Новий Будинок.

Ви новачок у Підземеллі, чи не так?
- Флауї, представившись

HotlandРедагувати

Одним з напрямків у Hotland. В обстановці переважної більшості Undertale, метро-це великий регіон під поверхнею землі, в якому знаходиться королівство монстрів. Вихід з метро перекрито бар'єром, який був зроблений людиною багато століть тому. Люди до нього доступ, головний герой входить, через дірку в горі Ebott. Тут правлять Король Asgore, і раніше його колишня дружина, а, Toriel. Охоплюють кілька різних кліматичних зон, в підземних особливості холодної та зимової Snowdin, мокрий і кавернозних водоспад, в блістери і безплідною Hotland, технологічно просунутого ядра, а також у столицю.

Історія Редагувати

РуїниРедагувати

Після того, як люди перемогли монстрів у війні, фракція, що програла, була вигнана у підземний світ чи, коротко, Підземелля. Бар'єр був зведений, щоб запобігти потраплянню на землю монстрів; при цьому люди могли переміщатися туди-сюди вільно. Монстри врешті-решт прийняли таке життя за норму і почали будувати собі нормальні умови для проживання під землею.

Одного разу, людина по імені Чара пройшла через бар'єр і увійшла до Підземелля. Чара була виявлена Азріелем, сином Асгора і Торіель, і була прийнята в їх сім'ї. Однак, людське дитя в один день захворіло і померло від хвороби. Після того, як Чара померла, Азріель зібрав душі людей, що потрапили у Підземелля. Ці душі мали б стати складовою пристрою, що був у стані перетнути бар'єр. Проте, люди з зовнішнього світу атакували Азріеля, вони припустили, що саме Азрієль убив Чару.

З тих пір, Asgore став мстити за свого сина і задумали втечу підпілля і оголосити чергову війну проти людей. Він оголосив, що усі люди, які потрапляють у Підземеллі мають бути вбиті, а їхні душі, зібрані; з сім людських душ, бар'єр може буде зруйнований. Однак, жорстокість цього рішення огиду Toriel досить того, що вона відмовилася від її положення як королеви, а також її шлюб з Asgore.

Asgore продовжували правити землею за власним поки Toriel засланий сама в руїни. З плином часу, ще шість людей впав у підпілля, всі з яких Toriel намагався притулок і турботу. Тим не менш, всі вони врешті-решт залишили руїни і в кінцевому результаті були вбиті, їх душі, зібрані Asgore.

Восьмого людини, Фріск, потім впав в підпіллі. На відміну від попередників, Фриск рішучість зумів пронести їх через безліч перешкод підземні представила, встигаючи навіть подружитися чи зробити ворога з багатьох монстрів. Зрештою, обшукати вдається досягти Asgore, де він стоїть перед бар'єром. Одне з небагатьох подій залежно від того, Фриск дії:

В нейтральній маршрут, Фриск і Asgore битви. Останній переміг, але втрутилася, Flowey, хто вбиває Asgore, а потім поглинає шість людських душ. Фриск поразок Flowey і вивозити за межі бар'єру після заходу, де вони йдуть у підпілля. Санс потім викликає Фриск і розповідає їм про долю метро, яка або мирним або похмурої, в залежності від того, хто був убитий. У істинний Пацифіст маршрут, Asgore зупиняє Toriel і все обшукати друзів, але тоді в засідку Flowey, хто приступає до шести поглинати людські душі, а також душі всіх монстрів в метро, повертаючись у свою істинну форму, Азріель. Тим не менш, з усіма душами Азріель набуває співчуття і, в кінцевому рахунку, втрачає волю до боротьби, замість того, щоб, використовуючи свою владу, щоб зруйнувати бар'єр. Повернувшись в душ, Азріель листя знаючи, що він повернеться до Flowey і просить обшукати його забути, поки монстри можуть вільно покинути підземелля і жити мирним життям на поверхні. У геноциді маршрут, деякі монстри спробують зупинити Фриск в криваву бійню, поки Alphys призводить евакуації. При досягненні Asgore, Фриск миттєво перемагає його з одного удару і приступає до нещадно знищувати Flowey. Саме тоді з'ясувалося, що Фриск знаходиться під повним контролем Чара, розкриваючи їх справжню зловісну природу, а виручені кошти використати Фриск покинути підземелля і знищити світ. Дрібниці Редагувати Восьми людей, що потрапляють у підземні можуть бути посилання з " Аліси в Країні Чудес.

Виноски Редагувати

Локації
Руїни РуїниБудинок Торіель
Сноудин СноудинЛіс СноудинаБудинок Папайруса і СансаБар «У Гріллбі»Загадкові двері
Ватерфолл ВатерфоллВодоспадБудинок АндайнСело ТемміМагазин ТемміДім НапстаблукаДім кузена НапстаблукаФерма РавликівСміттєзвалище
Хотленд ХотлендЛабораторія (Справжня)Курорт МТТ
Ядро ЯдроБудинок АсгораНовий Будинок
Узагальнені локації ПоверхняПідземелляГора Еботт

Випадкова вікі