FANDOM

Spr pyropehurt 0.png

Піроп (англ. Pyrope, рос.Пироп ) - ворог, з яким можна зустрітися в локації Хотленд. Це, здається, пустотливий монстр, який любить тепло.

Атаки Редагувати

  • Падають бомби в дошку для куль. Вони підстрибують і вибухають через кілька секунд.
  • Мотузка з палаючим вогнем подорожує по горизонталі справа наліво. Помаранчевий вогонь, який є прикладом помаранчевих атак. Ви повинні рухатися через помаранчеву частину під час атаки, щоб уникнути отримання шкоди.

Стратегія Редагувати

  • Бажано на першому ходу "охолодити" Піропа, щоб назавжди знизити йому атаку.
  • Для пощади, нагрівайте його щонайменше два рази, хоча немає межі того, скільки разів Ви можете зробити це.

Цитати Редагувати

  • "Вам холодно?" [Нейтральний]
  • "Гори, дитинко. ГОРІ!" [Нейтральний]
  • "Досить гарячий для тебе!?" [Нейтральний]
  • "Відчуйте тепло." [Нейтральний]
  • "Брррр! У чому справа!?" [Охолодити]
  • "Гаряче!! ГАРЯЧЕ!! Жаркіше!! спекотніше!!" [Нагрівати]
  • "Шкодую!! Я зайнятий!!" [Запросити]

Ім'я Редагувати

Ім'я Піроп можна розглядати як гібрид з "палія" (від грецького "вогонь") і "канат". Однак, оскільки "пиріп" (від грецького слова "вогонь" і "око") є також назвою темно-червоного дорогоцінного каміння в реальному житті, швидше за все, Піроп грає зовнішністю на ім'я, а не навпаки. Піроп також розділяє назву з Терези Пайроп з веб-коміксу "Homestuck", для якого Тобі Фокс продюсував музику.

Цікаві факти Редагувати

  • Здається, немає меж наростання хвилювання на екрані при виборі "Нагріти" знову і знову.
  • Піроп є одним з небагатьох монстрів, які дають більше нагороди у вигляді золота, якщо він помилуваний, а не вбивтий.
  • Піроп є єдиним випадково зустрітим ворогом, який використовує помаранчеву атаку.

Випадкова вікі