FANDOM

Руїни (англ. Ruins, рос.Руины) - це місце, де відбуваються події демо версії Undertale, а також навчальна частина основної гри.

Опис Редагувати

Руїни являють собою ряд фіолетових коридорів і залів. Частина приміщень усипані червоними листками. Також в цей локації знаходяться різні пастки і головоломки.

Історія Редагувати

Після вигнання монстрів, це місце стало першим місцем їх проживання. Зараз воно відомо як Руїни.

Коли перший чоловік впав на руїни, він подружився з монстром Азріелем Дримурром, і був прийнятий батьками Азріеля Торіель і Асгором як власна дитина. Після смерті першої людини від хвороби і вбивства Азріеля людьми Асгор підписав декларацію війни проти людства, а Торіель взяла тіло першої людини і сховала в руїнах.

Дія в сюжеті Редагувати

Після нападу Флауї, протагоніст проходить з Торіель через руїни, які складаються з кількох сполучних коридорів і кімнат з головоломками. На півдорозі Торіель просить її почекати, щоб вона могла йти вперед і закінчити щось.

Гравець продовжує йти вперед, знаходячи чашу цукерок, монстрів, а також Напстаблука. Далі знаходиться будинок Торіель, невелике гніздо павуків з магазином випічки і ще одну кімнату, яка забезпечує відкритий вид на старе місто. Головоломки в руїнах, можливо, були створені Торіель, щоб тримати монстрів від її будинку на відстані.

Вороги в локації Редагувати

Виноски Редагувати

Локації
Руїни РуїниБудинок Торіель
Сноудин СноудинЛіс СноудинаБудинок Папайруса і СансаБар «У Гріллбі»Загадкові двері
Ватерфолл ВатерфоллВодоспадБудинок АндайнСело ТемміМагазин ТемміДім НапстаблукаДім кузена НапстаблукаФерма РавликівСміттєзвалище
Хотленд ХотлендЛабораторія (Справжня)Курорт МТТ
Ядро ЯдроБудинок АсгораНовий Будинок
Узагальнені локації ПоверхняПідземелляГора Еботт