FANDOM

Сноудин (Англ. Snowdin)- є першим містом, відвіданим гравцем в Підземеллі після Руїн і Лісу Сноудина.

У місті чимало охорони, в тому числі й відомі нам браття-скелети Санс та Папірус, так як Сноудин ближче всього до Руїн і до входу в горі Еботт.

Йдучи з міста, можна потрапити в Ватерфолл, або, використовуючи послуги Човняра, прямо у Хотленд.

Опис Редагувати

Незважаючи на те, що Підземелля знаходиться під поверхнею землі, Сноудин покритий вічним шаром льоду і снігу, з-за чого він і отримав своє ім'я. Атмосфера в ньому також Різдвяна і весела, що доповнює музика, яка грає під час перебування в Сноудині.

Місто населене переважно монстрами - NPC з густою шерстю, такими ж, як ведмеді та кролики. Деяких з них можна помітити сидячими під ялинкою в центрі дороги. У місті також знаходяться два скелети-стражі (Санс і Папірус), і собаки, члени королівської гвардії: Догго, Малий Пес, Великий Пес, Догамі і Догаресса.

На околиці міста живуть кілька Сноудрейків.

Будівлі Сноудина включають в себе магазин і готель, що належать двом сестрам-кроликам; будинок Папіруса і Санса, бібліотеку з орфографічною помилкою у вивісці (що вкрай іронічно) та бар "Гріллбіз", що належить самому Гріллбі, який так само є і його єдиним службовцем і працівником.

Виноски Редагувати

Локації
Руїни РуїниБудинок Торіель
Сноудин СноудинЛіс СноудинаБудинок Папайруса і СансаБар «У Гріллбі»Загадкові двері
Ватерфолл ВатерфоллВодоспадБудинок АндайнСело ТемміМагазин ТемміДім НапстаблукаДім кузена НапстаблукаФерма РавликівСміттєзвалище
Хотленд ХотлендЛабораторія (Справжня)Курорт МТТ
Ядро ЯдроБудинок АсгораНовий Будинок
Узагальнені локації ПоверхняПідземелляГора Еботт

Випадкова вікі