FANDOM

Grillby's2

Гріллбіз, або У Гріллбі (англ. Grillby's) - це бар, що знаходиться в Сноудіні. Він названий на честь його керуючого, Гріллбі - мовчазної монстра, що складається з вогню.

У барі можна знайти безліч монстрів, включаючи учасників Королівської Гвардії. Санс є постійним клієнтом даного закладу.

Розташування Редагувати

Гріллбіз є одним з багатьох будівель Сноудіна. Він знаходиться між готелем Сноудін і бібліотекою.

Опис Редагувати

Гріллбіз містить кілька столів, стільців, диванів, зламаний музичний автомат, барну стійку і двері поруч з нею. Як було описано вище, в барі можна знайти багато різних монстрів, серед яких можна зустріти учасників Королівської Гвардії, якщо по шляху в Сноудін вони були помилувані:

Grillby's
  • Малий Пес
  • Великий Пес
  • Догго
  • Догамій і Догаресса

Історія Редагувати

Нейтральний і Пацифіст-Рут Редагувати

Після того, як пощадити Папіруса, Санс запитає протагоніста, чи хоче він піти в "Гріллбіз", оскільки "Всім героям потрібні перерви в роботі". Якщо герой погодиться, він скаже слідувати за ним, адже він знає короткий шлях. Прибувши на місце, Санса тепло зустрічають. Потім він сідає з протагоністом, і питає, хоче він гамбургер або картоплю фрі.

Тепер, чекаючи коли офіціант принесе їжу, Санс заведе розмову, чи вважає головний герой Папіруса крутим. Гріллбі приносить їжу, замовлену спочатку протагоністом і Сансом. Санс запитає, чи хоче він кетчупу. Протагоніст повинен вибрати "так" або "ні".

Геноцид Редагувати

Будівля буде порожня, адже Сноудін був евакуйований. Санса ніде не буде.

Факти Редагувати

  1. Можливо, Гріллбі є посиланням на Новакідів з гри Starbound - істот, що складаються з газу, і що одягаються у стилі Дикого Заходу, як і сам Гріллбі.
  2. У барі так само присутня "пожежна драбина", дістатись якої можна тільки якщо протагоніст вбив Малого Пса. У будь-якому випадку, гравець не може використовувати її, так як він "не складається з вогню". Значить, цей вихід існує тільки для власника бару, Гріллбі.

Випадкова вікі