FANDOM

Папайрус Стаб

Людино! Ця сторінка ще не готова.
Вона не містить усього, що мені потрібно
Я, великий і могутній Папайрус, наказую тобі якнайшвидше її доповнити!

Фроггіт (англ. Froggit) — це самий перший монстр в руїнах (не враховуючі Торіель). Иноді

з’являеться як NPC (неігровий перснаж). В Складному режимі та Ядрі з’являеться його сильніша версія - Фінальний Фроггіт.

Опис Редагувати

Ім’я монстра походить від двух англійских слів - Frog (укр. Жаба) та Ribbit - "ква".

Зовнішність Редагувати

Фроггіт представляє білу жабу. Посередині тіла видні чорні плями та знизу істоту, яка моргає. Про цю істоту нічого невідомо. Єдине, що можна помітити - воно повторює дії самої жаби.

Особистість Редагувати

Фроггіт вдає із себе слабкого монстра, який намагається втекти, коли у нього мало ОЗ, а також тремтить від загроз протагоніста. Крім того, він не розуміє мову протагоніста, але при цьому його мова зрозуміла. Також Фроггіт розповідає протагоністу про деякі функції гри і про те, як можна помилувати монстра.

Історія Редагувати

Нейтральний шлях Редагувати

Коли головний герой піде за Торіель, йому зустрінеться Фроггіт. У першого Фроггіта текст в бою і характеристики відрізняються: «Фроггіт атакує вас!» Замість «Фроггіт підстрибує ближче!», 20 HP замість 30 HP і 1 DEF замість 4 DEF. Він може бути убитий з одного удару; якщо ні, Торіель просто прожене його геть від гравця.

Після кімнати, де Торіель відлучається з важливих справ, протагоністу починають зустрічатися доброзичливі Фроггіти. З ними можна поговорити (їх квакання перекладається). Багато з них повідомляють базову і важливу інформацію, так як Руїни є навчальною локацією. Перший розповідає про корисні функції гри, таких, як повноекранний режим. Інший Фроггіт дає пораду, як можна помилувати монстра в бою, якщо він не бажає битися. Цей Фроггіт не з'явиться, якщо протагоніст вбив Фроггіта на початку.

У довгому холі, біля розпродажі павукової випічки, можна зустріти трьох Фроггітів, що дають корисну інформацію.

  • Перший Фроггіт говорить про те, що можна пропускати діалоги, використовуючи клавішу 'X'. Якщо головний герой вже пропустив будь-який діалог перед тим, як увійти в хол, цей Фроггіт не з'явиться.
  • Другий Фроггіт говорить про переведення гри в повноекранний режим за допомогою 'F4'. Він вважає, що F4 означає чотирьох жаб, хоч він бачить тільки трьох.
  • Третій Фроггіт впізнає в протагоністі людину і оцінює його милосердя. Він розповідає про те, що текст монстра виділений жовтим, якщо його можна помилувати (англ. Spare).
  • Якщо головний герой погоджується, що інформація була корисна, Фроггіт каже, що пощада означає, що герой не хоче битися і додає, що одного разу герою доведеться щадити, навіть якщо текст не стає жовтим.
  • Якщо головний герой говорить, що текст був марний, Фроггіт пропонує сказати всім викинути їх жовтий текст і замінити його на білий. Якщо герой погоджується, він може попросити повернути текст назад, але т.я. жовтий текст уже «викинутий», його замінює рожевий. Надалі Фроггіт буде говорити, що сподівається, що головний герой щасливий зі своїм рішенням.
  • Четверту жабу розміром з мурахи можна знайти досліджуючи стіну позаду між першою і другою жабою.

Фроггіт біля балкона з видом на старе місто розповідає протагоністу, що він бачив Торіель, що виходить з міста з деякими продуктами, але був занадто заляканий, щоб подивитися ближче. У Хард Моді той же Фроггіт розповідає протагоністу, що вона вийшла без будь-яких продуктів, що і пояснює, чому вона зробила Равликовий пиріг.

Істинний Пацифістський Шлях Редагувати

Фроггіт зліва від кімнати, де Торіель перевіряла самостійність гравця, скаже протагоністу, що він став «дуже вдумливим і сумлінним людиною». Він каже, що гордий за протагоніста, навіть якщо було це від його порад чи від чогось іншого.

  • Перший Фроггіт в коридорі знову нагадує протагоністу про використання клавіші 'Х'. Якщо головний герой пропустить його діалог, Фроггіт скаже, що деякі речі ніколи не змінюються. Якщо не пропустить, то Фроггіт скаже, що головний герой дійсно вдосконалюється.
  • Другий Фроггіт запитує протагоніста, чи знайшов він четверту жабу в цій кімнаті.
  • Якщо головний герой не міняв кольору імені, третій Фроггіт скаже, що у свій час жовті імена були хороші, але в наступний раз йому варто було б спробувати зелений колір для імені. У будь-якому проходженні гри, ці слова не стосуються кольору, необхідного для умови пощади.

Фроггіт біля балкона знає, що вихід з Руїн зараз відкритий. Він палко бажає пройти по всьому Підземеллю, але коли головний герой говорить, що Бар'єр також відкритий, Фроггіт відповідає, що для нього йде «не все відразу».

Шлях геноциду Редагувати

У шляху Геноциду доброзичливі Фроггіти не з'являються після того, як головний герой вб'є всіх монстрів.

В битві Редагувати

З’являеться зі... Редагувати

Атаки Редагувати

  • На полі з’являються мушкі, які вилітають із верху та летят до низу. Вони будуть летіть в Душу
  • Невеликій Фроггіт (або жаба) з’являеться в розі поля та стрибає на Душу.

Випадкова вікі