FANDOM

TorielSpoiler

  • Дитя! Бережись, Ти не повинен дивитися це до того як пройшов гру. Цей текст сповнений СПОЙЛЕРІВ.
  • Давай почнемо дружню бесіду і підемо звідси?
Фріск (англ. Frisk, рос.Фриск) — персонаж, за якого ми граємо [1].

Її ім'я ми дізнаємося тільки під час проходження істинного пацифіст-шляху. Фріск є одною із восьми людей, які пройшли бар'єр у Підземелля через гору Еботт. У грі нам належить супроводжувати Фріск в цій пригоді і втекти з Підземелля.

Опис Редагувати

"Тут і далі персонаж описується в жіночому роді, незважаючи на його невизначеність. "

"В англійській мові персонаж позначається як "them" - їх."

Фріск впродовж всієї подорожі розмовляє з іншими персонажами, але якщо гравець не знає, що сказати, діалог Фріск не показується. У час битв, текст в центрі екрана відображає слова, сказані Фріск.

Залежно від кінцівки, до якої рухається гравець, Фріск може позначатися як дружній, агресивний або нейтральний персонаж. В пацифіст-руту, персонажі, такі як Азріель, підкреслюють в Фріск такі риси як доброта, розуміння і милосердя. Також, це єдина кінцівка, де називається ім'я Фріск, натякаючи на дійсність персонажа як особистість.

У разі вибору шляху геноциду, Фріск позначається злим, похмурим персонажем.

Міста порожніють і монстрам рекомендують уникати зустрічі з персонажем. Флауї і Санс сприймають Фріск як щось нелюдське (у тому плані, що в персонажі відсутня людяність), а Асгор не визнає в ній людину (в то час як при інших рутах він миттєво визначає в персонажі людини). Залишається неясним, наскільки Фріск є саме Фріск: багато моментів взаємодії з оточуючими предметами, починаючи від будинку Торіель, натякають на те, що в цьому руті Фріск піддається контролю Чари.

Збереження і перезавантаження або скидання в деяких моментах не впливають на пам'ять Фріск. В результаті цього, деякі персонажі помічають дивацтва в поведінці персонажа.

Зовнішність Редагувати

Фріск зображується у вигляді дитини невизначеної статі і раси, з прямим волоссям середньої довжини каштанового кольору, із спантеличеним виразом обличчя. Одягнений(а) в смугасту сорочку синього кольору з

Фріск

У Фріск синя кофта з двома фіолетовими рисками

фіолетовими смугами і коричневі черевики.

Незважаючи на те, що протягом всієї гри Фріск не змінює вираз обличчя, текст в діалогах натякає на емоції. Так, наприклад, в битві з Напстаблуком при підбадьорюванні в текстовому полі зазначено, що Фріск обдаровує його "стриманою посмішкою".

Після проходження геноцид-рута і завершення цього пацифіст-рута Фріск в останній сцені (де Торіель приносить їй шматок торта, поки вона спить), змінює колір своїх очей на червоний колір щік (насправді це Чара, яка посіла її місце після того, як Фріск продавла свою душу в кінці геноцид-рута).

Здібності Редагувати

Фріск володіє достатньою кількістю рішучості, що дозволяє йому(їй) зберігатися і лікувати себе в точках збереження. Коли Фріск зберігається в такому місці, вона може пізніше завантажитись там же з головного меню або ж, у разі смерті, вокреситься на точці останнього збереження. Також Фріск може скидати світ, що, правда, недостатньо, щоб повністю стерти спогади про те, що сталося до скидання, за винятком істинного скидання, який можна зробити після проходження істинного пацифіст-рута

Історія Редагувати

Досить мало відомо про те, що відбувалося з Фріск на поверхні.

Фріск є восьмою людиною, яка впала у Підземелля. Як і всі інші, вона приземляється на ділянці з золотими квітами.

Нейтральний рут Редагувати

Після падіння у Руїни, Фріск зустрічає Флауї і Торіель. Торіель проводить його (її) через руїни, дає свій телефон на шляху в будинок, маючи намір залишити Фріск із собою. Так чи інакше, Фріск запитує її про те, щоб покинути це місце, змушуючи Торіель знищити вихід з Руїн, мотивуючи це захистом від Асгора. Фріск може переконати Торіель дозволити їй покинути руїни або ж вбити її.

Подорож Редагувати

Відразу після переходу в ліс Сноудіна, Фріск зустрічає двох братів-скелетів — Санса та Папіруса, які шукають людей. Санс не зацікавлений в упійманні людей (зокрема Фріск), і завіряє її про безневинність Папіруса. Далі Фріск зустрічає кілька сторожових собак, але успішно обходить їх.

При вході в Сноудин Фріск зустрічає доброзичливих монстрів, які приймають її за іншого монстра. Папірус намагається зловити Фріск, але зазнає поразки через свій м'який характер, або ж гине в битві.

Якщо Папірус залишається живий, він розповідає Фріск про вхід до замку Асгора.

У Ватерфолле, Фріск зустрічає дружелюбного Монстркіда, коли уникає зустрічі з начальником варти - Андайн. Фріск дізнається більше про культуру монстрів через повідомлення, залишені на стінках. Пізніше, Фріск дізнається від Андайн що Асгор хоче взяти його душу, так як ця душа була останньою на шляху до руйнування бар'єру, що утримував монстрів під землею. Андайн намагається вбити Фріска, але гине від його руки або ж виснажується, переслідуючи персонажа через Хотлэнд.

У Хотлэнде Фріск зустрічає вчений по імені Альфіс, яка намагається подружитися з персонажем у своїй лабораторії за допомогою її друга і робота-вбивці Меттатона. Пізніше, Меттатон розповідає Фріску правду про вихід з Ядра і намагається забрати душу Фріска для того, щоб втекти на поверхня і перешкодити Асгору зламати бар'єр. Фріск вбиває Меттатона або ж залишає його серед живих, нагадуючи про важливість його присутності в житті Підземелля. В кінці шляху, Альфіс розповідає Фріску про те, що для виходу на поверхню потрібна душа монстра і що вона повинен(на) вбити Асгора, щоб дістати її душу.

Досягши столиці Підземелля під назвою Новий Дім, Фріск дізнається історію про дитину Асгора і Торіель, Азриэле і першому людину, що впав у Підземелля. Монстри, що розповідають цю історію, говорять про Асгоре як про визволителя, що дає їм надію. В останньому коридорі, Санс судить Фріска за кожного вбитого (або не вбитого) монстра, розповідаючи про те, що таке насправді ЛЮБОВ і ОПТ, які є акронимами.

Втеча Редагувати

Фріск входить в Тронний зал, де знаходить Асгора. Асгор намагається якось згладити ситуацію, але персонаж зберігає мовчання. Через дві кімнати на шляху до бар'єра, Асгор дає Фріск шанс повернутися назад, якщо той(та) ще не готовий(а). Як тільки персонаж повідомляє про свою готовність, Асгор показує шість зібраних людських душ і починає битву. У самому її початку, Асгор запобігає можливі спроби проявити милосердя, знищуючи кнопку, але надалі персонажу видається шанс пошкодувати його або ж добити. Після битви, раптово з'являється Флауві, знищує душу Асгора, забирає людські душі і закриває гру.

Після того, як гравець знову запускає гру, він виявляє, що Флауві, отримавши можливість зберігати і завантажувати гру від викрадених душ, замінив збереження Фріск на своє власне. Завантаживши гру Флауві, Фріск починає бій з ним, не маючи жодних шансів на перемогу. В один з моментів битви, Фріск кричить про допомогу і тоді викрадені душі починають повставати проти свого викрадача: спочатку вони лікують Фріск, потім послаблюють Флауві і в кінці кінців відбирають його здатність до завантаження і збереження. Душі прощаються з Фріск і залишають Флауві одного, даючи можливість Фріск або помилувати, або вбити Флауві, перш ніж Фріск покине Підземелля. То, як же Фріск пройшов(а) бар'єр залишається загадкою, але, тим не менш, бар'єр залишається активним і продовжує утримувати монстрів в пастці.

Через деякий час після втечі, на телефон Фріск надходить дзвінок від Санса, який розповідає про те, що сталося в підземеллі після смерті Асгора. Ніхто з монстрів не знає ім'я Фріск.

Пацифіст-рут Редагувати

Незадоволений(а) кінцем свого нейтрального проходження, Фріск завантажує своє збереження або скидає світ. Фріск впевнена, що на цей раз вона нікого не вб'є.

Дружба Редагувати

Фріск заводить дружбу з Сансом після того, як пощадила Папірусу. Вона відвідує будинок Папіруса, де може піти з ним на побачення, тим самим заводить дружбу з Папірусами.

Коли Фріск перемагає Андайн, вона може дати їй склянку води і дозволити Андайн вижити і повернутися у свій будинок. Пізніше, Фріск, з допомогою Папіруса, відвідує Андайн і остання, намагаючись подружитися, спалює свій будинок. Потім вона намагається битися з Фріск, щоб повернути "честь", але розуміє, що Фріск "легкодуха невдаха з великим серцем", прямо як Асгор, і тому вирішує стати її другом.

Андайн, бажаючи послати любовну записку Альфіс, передає Фріск лист, яку треба доставити Альфіс. Пізніше вони зустрічаються на звалищі, де Альфіс визнається в почуттях Андайн, тим самим заводить дружбу з Фріск. Також Альфіс розповідає Андайн, що аніме не реальне.

Після цього, Папірус рекомендує Фріск відвідати лабораторію. Там вона знаходить записку від Альфіс, а також відвідує Реальну лабораторію, щоб підтримати вчений. Вона дякує Фріск за те, що той(та) прийшов(а) і отримує впевненість того, що правда про її експерименти залишиться в Підземеллі. Фріск намагається покинути лабораторію, але отримує дзвінок на телефон, де таємничий голос приймає Фріск за першу людину, перш ніж та входить в Новий Дім.

Бар'єр Редагувати

Фріск знову вступає в битву з Асгором, але та зупиняється, не встигнувши початися завдяки новим друзям. З'являється Флауві, який краде людські душі, захоплює монстрів і намагається вбити Фріск, але її друзі, використовуючи магію, захищають її. Пізніше на захист прибувають всі інші монстри підземелля, але в підсумку все потрапляють у пастку Флауві, що краде душі. Залишається тільки душа Фріск.

Флауві постає перед нами у своїй дійсній формі, у вигляді Азріеля, насиченого енергією душ. Під час битви пізнається, що містичний голос, який ми чули в Реальній лабораторії належить саме йому, і він продовжує плутати персонажа з першим людиною. Фріск, відмовляючись боротися з Азріелем, підтримує в собі сили надією і мріями, відмовляючись вмирати, тим самим предотварщая спроби Азріеля отримати достатній контроль над часом, щоб скинути його. Фріск, опиняючись в пастці Азріеля, розуміє, що все що він може зробити, це врятувати забрані душі монстрів. Також вона рятує душі своїх друзів, називаючи їхні імена і розмовляючи з ними, що відновлює їх пам'ять. У підсумку, Фріск залишається врятувати ще одного друга - Азріеля. вона називає його ім'я. Фріск бачить його спогади щодо першої людини, який виглядає в точь-точь як вона сам(а). У підсумку, Азріель починає проявляти емоції і кається, говорячи про те, як він боїться і наскільки він самотній.

Азріель розуміє, що перед ним зовсім не перший чоловік, а також дізнається ім'я Фріск. Він вибачається за те, що нашкодив стільком і у Фріск з'являється можливість пробачити його. Азріель знищує бар'єр, перед тим як випустити душі і, знаючи що він знову перетвориться в квітку, вирішує піти. Фріск отримує можливість заспокоїти його.

Свобода Редагувати

Фріск прокидається разом зі своїми друзями (Торіель, Санс, Папірус, Андайн, Альфіс і Асгор). Незважаючи на те, що монстри мало що знають про квітку і не знають нічого про Азриэле, вони знають ім'я Фріск. Також, Фріск отримує можливість відправиться назад у Підземелля і поговорити з іншими монстрами, включаючи Азріеля.

Фріск залишає Підземелля зі своїми друзями. Асгор пропонує їй стати "послом монстрів" у світі людей. Більша частина друзів Фріск йдуть, крім Торіель, що запитує її про те, що вона буде робити тепер. Фріск дається вибір: залишитися з Торіель або піти

Якщо Фріск обирає перший варіант, то в кінці показується катсцени, де Торіель приносить шматок пирога в спальню Фріск. В іншому випадку, в кінці гри показується фото, де зображена Фріск і всі її друзі.

Цікаві факти Редагувати

  • Слово "frisk" означає пропустити, грайливо стрибати або шукати людину прихованого предметами.
    • "Frisk" шведський, норвезький і датське слово, яке означає "свіжий".
    • "Frisky" означає "грайливий і повний енергії"
  • У попередній версії "UnderTale", коли він був під назвою "UnderBound 2", Фріск був запланований як двухполый дитина, який був прийомним кузеном "Squeezo" від неіснуючих земних крушителей підземелля. Фріск так само був показаний з чорними контурами з більш темними волоссям і порівняно остаточної версії гри.
    Файл:Maincharawalkd1fix.gif
  • Якщо гравець вибере ім'я "Фріск" при початку гри, то він буде поміщений в складний режим, який триває лише на довжину демо, але вороги набагато ускладнені (деякі з Ядра і ще деякі з інших локацій), закінчуючи виходом з Руїн.
  • Фріск,Флауві і Санс троє єдиних персонажів, які володіють можливістю зберігати, завантажувати і скинути. Флауві, Санс більш досвідчені у цьому чим Фріск, так як вони можуть зберігати і завантажувати збереження в будь-який момент.
    • Чара теж може зберігати і завантажувати. Це помітно коли Фріск продає йому душу
  • Темми алергія на Фріск, але вона не впливає на інших пухнастих мешканців підземелля.

Виноски Редагувати

  1. Стать теж не визначена. вважається, що це дівчинка, тому далі опис іде в жіночому роді
Персонажі
Головні персонажі

ФлауїТоріельСансПапірус ПапайрусАндайнАльфісМеттатонАсґор ДрімурАзріель ДрімурФріскЧара

Вороги в Руїнах МанекенФроггитВимсанМолдсмэлЛуксВегетоидМигоспНапстаблук
Парсник (Хард Мод) ♥ Молдесса (Хард Мод) ♥ Мигоспель (Хард Мод)
Вороги в лісі Сноудина СноудрейкЧилдрейкАйс КапГифтротДогго
Догами і ДогарессаМалий песВеликий песДжерріГлайд
Вороги в Водоспаді АаронМолдбиггВошуаТеммиБожевільний МанекенШайрена
Вороги в Хотленді ВулкинЦундэрлетПіропМаффетКоролівські вартиТак Шкода
Вороги в Ядрі Фінальний ФроггитВимсалотАстигматизмМеджікЛицар Лицар
Вороги в Реальній лабораторії Амальгамети (МеморіхедЭндогиниПтах жнецьЛимонний хлібМати Сноудрейка)
Продавці Продавець відмінних вершківКрамар СноудинаГерсонКрамничка ТемміБретті і КеттіБургерпентс
Інші персонажі МонстреняткоНабридлива собакаЧовнярВісім людейСт. Д. Гастер

Випадкова вікі