FANDOM

Хотленд (англ. Hotland) — це четвертий регіон, який відвідує гравець в Undertale, після Водоспада і перед ЯДРОм. Тут знаходяться лабораторія Альфіс та ігрові шоу Меттатона. Також між Хотлендом і Ядром можна знайти Курорт MTT.

Зовнішній виглядРедагувати

Хотленд — посушливий регіон, що складається з червоно-помаранчевої землі, яка підноситься над лавою. Безліч загадок у цьому регіоні засновані на парових платформах. Також вперше в цій зоні представлена механіка помаранчевих куль у вигляді помаранчевих лазерів.

ІсторіяРедагувати

TorielSpoiler.png

  • Дитя! Бережись, Ти не повинен дивитися це до того як пройшов гру. Цей текст сповнений СПОЙЛЕРІВ.
  • Давай почнемо дружню бесіду і підемо звідси?

Нейтральний і Істинний пацифістський шляхРедагувати

Файл:Mttkillrobot.png

Після перемоги над Андайн, гравець потрапляє в Хотленд. На першому перехресті можна звернути на південь до Човняра, на схід до лабораторії Альфіс, і на північ, блоковану Королівською Гвардією, яка охороняє шлях до Ліфта Хотленда.

Увійшовши в лабораторію, гравець зустрічає Альфіс, потім слідує перша битва з Меттатоном. Альфіс вбудовує в телефон гравця дві гіперпросторові коробки, а також додаткові пристосування, які допоможуть при наступних зустрічах з Меттатоном: реактивний ранець, щоб дістати банку Під Маркою-MTT-Завжди-Відповідний-Замінник-Зі Смаком-Людської Душі під час кулінарного шоу Меттатона; пристрій знешкодження бомб під час випуску новин Меттатона; Жовтий бойовий режим, під час чергової аттаки Меттатона. У наступній битві Меттатона, під час романтичної п'єси, телефон не використовується.

Далі, гравцеві доведеться розібратися з Королівськими Охоронцями, яких він зустрів раніше, а також вирішити безліч загадок, заснованих на парових платформах і мінні-іграх-стрілялках. Вийшовши з Хотленда, гравець потрапляє в Курорт MTT, де відбудеться розмова з Сансом. Гравець може відвідати дві точки торговців: одна - праворуч від будівлі Курорту (Бретті і Кетті), інша - всередині будівлі (Під Маркою MTT Бургер Центр), а може пройти до Ядра.

Шлях ГеноцидуРедагувати

Після перемоги над Андайн, гравець потрапляє в Хотленд. В лабораторії гравець зустрічає Меттатона, який не взаємодіє з гравцем через те, що Альфис зникла, не бажаючи допомагати гравцеві. На цей раз Хотленд оточений силовими полями. Двоє з них блокують весь другий поверх Хотленда. Втім, ліфт спочатку може доставити гравця на будь-який поверх, тому гравець слід на L3 поверх.

ВорогиРедагувати

ІншеРедагувати

  • За вимогами Шляху Геноциду Хотленд і Ядро вважаються єдиним регіоном.

Виноски Редагувати

Локації
Руїни РуїниБудинок Торіель
Сноудин СноудинЛіс СноудинаБудинок Папайруса і СансаБар «У Гріллбі»Загадкові двері
Ватерфолл ВатерфоллВодоспадБудинок АндайнСело ТемміМагазин ТемміДім НапстаблукаДім кузена НапстаблукаФерма РавликівСміттєзвалище
Хотленд ХотлендЛабораторія (Справжня)Курорт МТТ
Ядро ЯдроБудинок АсгораНовий Будинок
Узагальнені локації ПоверхняПідземелляГора Еботт

Випадкова вікі